Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jo 50% over alt i byen i dag jo!

Det likte jeg meget godt, var masse fint å finne i størrelsene mine,

selvom de plaggene jeg ville helst ha var i de største laget.

Gant genser, 2 shortser og 2 bukser fra These Glory Days for 2000,- er ikke dårlig :)

Lenke til kommentar

200-2000. Penger får man av å jobbe.

No shit sherlock, men interessert i hvor mange som jobber for pengene selv, isåfall om de bruker en stor del av lønnen på klær, eller om de får med mamma og pappa.

Når det gjelder timelønn så har jeg ca samme som Chuck Bass utbetalt, men er student så får ikke jobbet så mange timer.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Jeg får pengene fra alle dere her som betaler skatt :)

Jeg har da litt over 4k, bortsett fra husleie, som skal få meg igjennom måneden. Ikke rart jeg må være kreativ. Håper jeg blir friskere slik at jeg kan gå ut i jobb (eller videre utdannelse + jobb ved siden av) og drite 90% av pengene jeg tjener på akkurat det hjertet mitt begjærer av klær. Så hvis noen har lurt på hvorfor jeg alltid er så sykelig opptatt av pris - nå fikk dere svaret.

Lenke til kommentar

No shit sherlock, men interresert i hvor mange som jobber for pengene selv, isåfall om de bruker en stor del av lønnen på klær, eller om de får med mamma og pappa.

Når det gjelder timelønn så har jeg ca samme som Chuck Bass utbetalt, men er student så får ikke jobbet så mange timer.

Det er bra som student! Gleder meg til 650kr/t om noen mndr :p

Lenke til kommentar

No shit sherlock, men interresert i hvor mange som jobber for pengene selv, isåfall om de bruker en stor del av lønnen på klær, eller om de får med mamma og pappa.

Det er bra som student! Gleder meg til 650kr/t om noen mndr :p

Ganske greit ja, men skal jo ikke tjene penger før om noen år uansett, hehe. Hørte om redaktørjobben, gratulerer det står det respekt av, og når du bare er 20 er det ihvertfall imponerende! Håper du trives og gjør det bra (noe du sikkert vil) - jobber selv innenfor samme bransje og vet det ikke er alle som takler stresset ;)

Lenke til kommentar

Stressfaktoren er høy før en utgivelse, men det må man leve med for gode penger! Jeg tjener jo mer enn store redaktører i lander :p

Hehe bra innstilling, selv om jeg er litt usikker på hvem du sammenligner deg med ;)

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...