Elwani Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Når dere leste navnet på tråden så kan jeg egentlig tippe at dere trudde jeg mente trekant, men sånn er det altså ikke Jeg har kommet opp i ett "minimalt" problem, og lurte på om noen av dere litt mer erfarne kvinner og menn på dette forumet kunne komme med noen veiledende tips. Selv er jeg bare 20 år, vært i ett seriøst forhold engang som nylig tokk slutt etter 3 år, og er nå tilbake på markede. Problemet er det at markede tydeligvis har mye å tilby akkurat for øyeblikket, og jeg sitter vel med skjegget i postkassa akkurat nå. Jeg har 4 jenter, alle like interessert i meg, og jeg vet faktisk ikke hvem jeg skal satse på. Den ene har kjæresten, egentlig bare å glemme ho, selv om ho sier ho vil være med meg og ikke han så tør ho ikke gjøre det slutt, selv om ho er en fantastisk nydelig (Og deilig) jente, og jeg liker ho også. Så da er vi nede i nr 3: Fantastisk person, nylig hatt en alvorlig sykdom, som ho ikke blir friskmeldt fra før om 3 år, og det kan komme tilbake, noe som bekjymrer meg dypt. Aldri hatt sex før, ho fyller 17 nå om noen dager, men er fast bestemt på å ikke ha sex før ho fyller 18, gud bedre jeg klarer ikke holde meg 1år. Hu liker meg kjempe godt, og jeg liker ho. Nr 2: Drivd å styra en god stund nå, Begge 2 er kjempe forelska i hverandre, men ho bor 1 time unna, og vil ikke ha "helge forhold" som hu selv kaller det, i tillegg tør ho ikke holde meg i hånda forran morsi, så det blir vel ikke noe der. Nr 1: Er vel det man kan kalle for "Laus". Ikke så vanskelig å få i seng, irriterende stemme, men vi har så mye til felles, og vi gjør ikke noe annet en å storkose oss når vi er med hverandre, bare sitter å ler og har det ekstremt morsomt, vet ikke helt om jeg liker ho, eller om det bare er fordi vi har så mye til felles at jeg føler en "tilltrekning"? Dere ser vel alle hoved problemet her? Jeg liker alle sammen ! Men jenta jeg liker best (Nr 2), har jeg ikke mulighet til å få, og jente nr 1 er jeg usikker på hva jeg føler for. Alt det her er veldig komplisert for meg, siden jeg faktisk like alle sammen.. Kanskje en av dere "samlivs eksperter" kunne kommet med noen gode råd, og "evaluert" kandidatene? Nr 4 og 2 er vel nesten ikke noe å satse på kanskje? Endret 4. oktober 2012 av Elwani Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skjønner ikke helt hvorfor du har rota deg borti 4 jenter samtidig. What gives? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Husk at forhold skal fungere i hverdagen, ellers blir det bare som helgeknull. Og nr. 1 virker det som det kan passe best med (slik jeg leser det). Du må dog spørre deg om hun klarer å holde seg til en person om hun er laus. Jeg mener at man ikke må føle den umiddelbare forelskelsen, som mange ønsker. Mitt forrige forhold, startet som venner, så booty call og så kjærester. Forelskelsen kom etterhvert. Holdt i rundt 2 år, før jeg gjorde det slutt (av andre grunner enn forholdet mellom oss). Hadde jeg måttet tatt avgjørelsen igjen hadde jeg nok valgt annerledes. Så nr. 1 kan absolutt være aktuell. 1 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Skjønner ikke helt hvorfor du har rota deg borti 4 jenter samtidig. What gives? Nei det har jo ikke vært veldig med vilje, er kun det at jeg har en tendens til å være litt flørtete mot jenter, egentlig fordi jeg ikke er redd for å drite meg ut, og liker å "Pushe grenser", men var aldri meningen at jeg skulle falle for noen av dem, eller dem for meg, men jeg dreit på draget. Takk for svar uTukt. Problemet med nr 1 er at jeg vet hu klarer å holde seg til 1, men jeg vet også at hun har en tendens til å "tillate" ting som kanskje ikke burde være tillatt når man er i ett forhold med noen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Altså.. hvis du sliter med å velge vil jeg råde deg til å ikke binde deg til noen av dem. Du er ung, forhold kommer, kos deg, ha casual sex, og når ''en av de rette'' kommer så vet du bare det. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skal nevnes, at hun jeg var med også var "laus". Hadde vært på en del folk før meg, og vært utro mot tidligere kjærester. Hun lovde at med meg var alt annerledes, og jeg trodde henne (selv om jeg hadde en sunn skepsis). Selv nå etter det ble slutt er hun bestemt på at hun ikke var med andre, og det virker som det sannsynlige. Mer redd for at hun skal "rote rundt" med folk nå etter (selv om det ikke har noe med meg å gjøre). Det bunner vel litt ned i hvor mye du føler du kan stole på henne, og om du evt. tåler at hun gjør noe hun ikke burde. Som Buffy sier, så er man fortsatt ung (jeg er få år eldre enn deg bare). Selv om det suger at det kan bli slutt må livet gå videre. Og for å sette det på den filosofiske spissen, så aner du ikke om du forsvinner i morgen eller om 60 år fra denne verdenen. Så lev mens du kan. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg ser ikke helt problemet med nr. 2 og at det er 1 time mellom dere. 1 time er ingenting og man har muligheten til å treffes ofte i hverdagene også, og ikke bare i helgene. Helgeforhold er slik som jeg holder på med 7 timer i bil en vei... Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor du må gå for noen av de i utgangspunktet. Hvis det er så vanskelig å velge er det nok lurest å ikke velge noen.. Vær singel en stund til du, så kommer det noen du slipper å "kanskje gå for" etterhvert ;-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kanskje en av dere "samlivs eksperter" kunne kommet med noen gode råd, og "evaluert" kandidatene? Nr 4 og 2 er vel nesten ikke noe å satse på kanskje? Jeg er ingen ekspert, men har lært gjennom nesten 30 år med samliv, hva som teller mest, og hva som ikke teller. Så for meg høres nr. 3 ut til å være verdt å satse videre på. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 For det første synes jeg problemstillingen er litt tøysete, og om du faktisk er såpass usikker at du spør om hjelp fra fremmede basert på veldig lite info, tror jeg egentlig ingen av dem er "midt i blinken" for deg. Dette er en sånn situasjon hvor man enten vet eller ikke vet, tenker jeg. Men jeg er jo ikke her for å dømme, så for å svare spesifikt på hva du faktisk lurer på: Nr 4: Før hun tar fingeren ut av ræven og slår opp med typen er hun totalt uaktuell. Kan ikke sitte på gjerdet på den måten. Makan. Nr 3: Du sier selv du ikke klarer å leve i sølibat i et år, så hun er uaktuell. Nr 2: Du sier selv du er forelsket og du liker henne best. HUN har problemet her, nemlig at hun ikke liker at dere bor så langt fra hverandre. Hva hun tenker om dette kan jo forandre seg. I tillegg kan dere f.eks. flytte nærmere hverandre. Ville vurdert litt muligheter her. Nr 1: Vel. Ingen er perfekte. Ettersom du presiserer at dere har det utrolig bra sammen, sier jo det en god del om hva du føler. Tror ikke det har så mye for seg å analysere hvorfor du liker noen. "Om jeg var deg" ville jeg tenkt grundig over om det kunne funket med nr 2, hvis ikke hadde jeg gått for nr 1. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det er alltid noe feil med andre mennesker. Spørsmålet er i hvor stor grad man leter etter det Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Må du velge noen av de da? Syns ikke noen av dem virker som noe å satse på. Hvis du må, ville jeg gått for nummer 2 om hun ble litt mer voksen. Men tenk over at du nettopp er ferdig med et langt forhold, er det lurt å forhaste seg inn i noe nytt? Så klart er det gøy med jenter, og alltid digg med en spesiell jente. Har selv vært i et lengre forhold tidligere som nå er slutt. Har truffet mange jenter etter det som jeg har kost meg med, men ingen jeg har vært så sikkre på at jeg har hatt lyst til å satse på et forhold. Er det en ting jeg lærte fra det forrige forholdet er at neste gang jeg får meg kjæreste, skal jeg være sikker på at det er noe jeg virkelig vil Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor du har rota deg borti 4 jenter samtidig. What gives? Nei det har jo ikke vært veldig med vilje, er kun det at jeg har en tendens til å være litt flørtete mot jenter, egentlig fordi jeg ikke er redd for å drite meg ut, og liker å "Pushe grenser", men var aldri meningen at jeg skulle falle for noen av dem, eller dem for meg, men jeg dreit på draget. "Dreit på draget". For en holdning. Vet du hvor mange andre 20-åringer som ville gått over lik for å være i din situasjon? Jeg kunne gitt deg eksempler, om nødvendig. Jeg stemmer på nr 1. Men det ser ut som om du bør opprette en poll, for det er visst delte meninger her. Sett gjerne opp en pro/con-liste for hver av jentene også. Endret 2. oktober 2012 av Zarac Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nesten like vanskelig som å bestemme seg for hvilken tv man skal kjøpe! Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Takk for alle tips her Ja Buffy, det er som å velge tv, bortsett fra at hvis man tar Philips istedefor LG, så får man ikke bank av Sony. Hehe Zarac, ja det er jo kanskje en drømme situasjon det her, men jeg er litt skeptisk til hva slags drama som eventuelt kan komme ut av ett valg om å ta en eller ingen av det her. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Får du bank av en av dem hvis du ikke velger den personen??? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Er jentene klar over de andres eksistens? Er det helt utelukket å "kjøpe fire TV-er" og la naturen gå sin gang? Om 5 år står du kanskje bare igjen med én, og da vet du at du valgte den rette veien og kan trygt kjøpe en ring. Ulempen med at dette er jenter og ikke TV-er, er at du ikke har noen reklamasjonsrett. Endret 2. oktober 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Hehe ja, jeg får vel bare ta mine sjanser og la det gå sinn gang foreløbig, dukker vel opp klare signaler hos en av dem snart som er litt sterkere en hos de andre. Buffy; Nei, men er vel sjans for å bli bitchslappa av mer enn en av dem tenker jeg. Zarac; Så vidt jeg vet så kjenner kun 2 av dem hverandre, men alle vet hvem de andre er, og ingen av dem tåler trynet på den andre, og gjør vel ikke stort annet en å slenge dritt om hverandre. De vet ikke at jeg har klart å rote meg bort i alle 4, men de får vel kanskje vite det etterhvert kanskje. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg har mottatt min andel flate kvinnehender i fjeset (kun én, for å være rett). Det er ikke så vondt og det går fort over. Jeg foreslår at du tar sjansen. Endret 3. oktober 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Velg den du begynte å like nyligst. Hvis du hadde faktisk likt alle de andre også så hadde du ikke begynt å like henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå