Gå til innhold

Hjelp en blondine! Savner/ute etter gammel LG mobil - hvor få tak i?

Anbefalte innlegg

Jeg er blond og desperat - og har dessuten trålet google så godt jeg kan.

Jeg vil finne min gamle (ikke akkurat min, men modell og viktig at den er mørkeblå) LG G7100

Den er fra 2005/6 så vidt jeg har klart å lete fram.

Finner ikke via søk på ebay, og ingen som selger om jeg innskrenker søket til "siste år" heller.

Jeg må si at denne mobilen, bare å se på den, gir meg frysninger på ryggen. Jeg elsket den. Og årsaken til at den ikke lenger er i min besittelse er mest sannsynlig at jeg ville ha noe med fancy funksjoner osv. Som jo er bra å ha. Men der og da forsto jeg jo ikke hvilken perle den var fordi jeg var enda yngre og enda blondere.

Nå vil jeg rett og slett eie den som reserve. Og nostalgi. Min gamle er kastet.

Herregud, tenk å ha en snuvendbarvriogvreng telefon med kamera OG hvor displayet blir speil når det ikke er aktivt på forsiden! Speil! Og antenne - som hang seg fast i ting. Og kun sms og ringe som primærfunksjon. Priceless.

Noen som har noen som helst idé om hvordan jeg kan få tak i denne nå? Jeg finner ikke på nett - og i så fall står det ting på foiigfdohoshg-språk. Kanskje noen har en liggende, kan jeg ringe LG norge og spørre om de har en på lager, spørre disse pantmobilen.no folka om de har en - et eller annet? Som funker - og forhåpentligvis fungerer med mitt simkort...

Jeg sender et kyss om noen har svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mail Pantmobilen.no, Greenmobile.no og Smartdrop.no og hør om de har en liggende. Dessverre er jeg usikker på om de har noe register for så gamle mobiler, da de vanligvis sorteres ut fra de det er mulig å selge og går til rett til gjenvinning, men du kan jo håpe.

Tviler på at LG har noen liggende, men mulig de kan komme med forslag til steder du kan finne ut. Da anbefaler jeg igjen mail så det kommer til rette person.

Vær forberedt på lete lenge, men følg alle råd på veien! Jeg hadde samme problem når jeg skulle finne en del til en gammel bil. Fantes ikke på noen av bilopphuggeriene jeg var innom, importøren hadde ikke mulighet til å bestille fordi delen sist ble produsert i 94, og ingen deleforhandlere for merket jeg var ute etter hadde denne på lager. Var så i kontakt med en delespesialist i England, heller ikke disse hadde den, men jeg fikk mailadressen til en privatperson i Norge som kanskje kunne ha den. Sendte mail, fikk svar og DER ENDELIG.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Tusen takk skal du ha for grundig svar!

Jeg skal sende e-post og se ha de sier. En annen mulighet er også å legge ut "ønskes" på Finn, men det er sjelden folk tilfeldigvis leser/ser og gidder å sjekke ut noe som er så lite. (Med unntak av meg selv. Liker å gi bort det jeg ikke trenger.)

Finnes det noen "Ønskes/gis bort"-aktig side ala Finn i utlandet tror du? Ebay er ikke greia ser det ut til.

Igjen - takk for tips. Jeg oppdaterer hvis det skjer noe. Merkelig hva nostalgi gjør med en...

God helg fra og med i morgen! :)

Lenke til kommentar

Takk skal du ha!!

Mobil med speil, ja. :green: Sånn er det når man, den gang da, ville ha "i pose og sekk". Nå er det mest nostalgi + at jeg virkelig elsket den greia. Gikk an å føre en samtale med veldig god lyd. Tipper de færreste har denne enda - så da får jeg litt oppmerksomhet på bussen. Haha. Neida.

Igjen - takk. Hva gjorde man før internett når man trengte hjelp til noe? Spurte mamma stort sett, men tviler på at hun hadde vært til noen hjelp, akkurat som i dag angående dette. :!:

Lenke til kommentar

Snakker om sola - hvor finner jeg lader til denne greia? Som skal sitte i veggen og ikke i bil? Må jo være en "universal" som hørte til serien av mobiler på den tida?

Føler meg temmelig dum når jeg ikke finner, for vanligvis er google min venn. :hm: Egner meg vel best til å undersøke nerdegreier, artikler og tidsskrifter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...