MrL Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Meningen er vel at folk etterhvert skal bli ferdig med å sone straffen sin, for så å gi opp plassen sin, så ja, den korte perioden du mangler x antall celler så kan en holding cell funke. Tror ikke dette systemet fungerer enda though. Holding cells funker fett, MITT problem derimot er at folkene vil ikke forbli i cellene etter jeg eskoterer dem bort ditt fra holding cellene.. Lenke til kommentar
Gjespen Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 SPOILER, BARE BRUK DETTE HVIS DU VIL JUKSE DEG TIL PENGER: hvis du åpner saven i notepad, så har du muligheten til å endre hvor mye penger du har. saven finner du her: C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Local\Introversion\Prison Architect\saves eller så kan du åpne spillet, og deretter klikke på "Open save folder" etter at du har åpnet saven i notepad, så kan du søke etter finance det vil se omtrent sånn her ut: deretter er det bare og endre nummeret som står etter balance. Et par andre triks: Hvis du ikke vil ha flere prisoners levert til fengslet ditt kan du slette deler av deliveries, slik at den ikke lenger er nær veien. Når du har pauset spillet kan du ansette så mange personer du vil selv om det går over ditt daglige budsjett. (Takk til Dimethyltryptamine) Ikke fortvil folkens, det er masse bugs i spillet enda. Spillet er bare i Alpha, Det er verre enn Beta.. Som igjen er verre enn spillet! Bugsene blir fikset etterhvert Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det som gjør meg nærmest overbevist om at det må være en bug er at jeg har koplet fra tilnærmet alt fra det elektriske nettet i fengselet og kjøpt inn masse ekstra kapasitet, men fremdeles blir det automatisk slått av når jeg prøver å slå det på. Om jeg husker rett, så må du slå på capacitors først og så selve powerstation, etter at strømmen har gått. Verd et forsøk om du ikke har prøvd det allerede. 1 Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Et annet tips også. Vis du tar bort delivery rommmet, så har ikke fangene noe sted og bli levert. Så det vill si at du kan velge om du vill ha flere fanger eller ikke når dem kommer. Så lenge du har et stort storage rom fungerer dette fett Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=HGsXi-9pxqE Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 For et par dager siden kom alpha-2. Her er changelog: Deployment mode New screen in the toolbar, unlocked in the usual way by the Security Chief You can assign Guards to the sectors of your jail You can draw Patrol routes within the sectors, and your guards will follow them Intake options: When creating a new map there is an option called Continuous Intake "Enabled" behaves like Alpha1, ie a semi-random number of prisoners arrive every day "Disabled" means prisoners only arrive when you have capacity to fit them in Max 24 prisoners per day either way Newly created sandboxes have a Time Warp Factor, which governs the speed of the game clock. Large maps now "slow down" the game clock by 50% to give entities longer to get around. Medium maps slow down the game clock to 75%. Small maps run at 100%. The game now saves thumbnail PNGs when you save a level. These are displayed in the Loading / Saving screen when available Large Pipes can now be built under existing walls Fixed: Game now runs on MacOSX 10.6 or greater (issue with libcurl) Experimental Fix: Game should now run properly on Retina Mac screens It will default to fullscreen at the lower (non retina) resolution You can force Retina resolution (2x higher) in preferences.txt with screenW and screenH Fixed: Some needs should not be displayed to the user (Eg need for Weapon) Fixed: Prisoners will no longer sit on chairs or use any equipment in any Office Fixed: An issue where goods and Prisoners in a supply truck could be left behind on the road Fixed: Prisoners would sometimes become stationary zombies after being escorted from the deliveries zone (AiTargetSet flag not cleared) Fixed: Room type was often forgotten after a Save & Load. Room type would show up after load as "None". Note: Save games with this bug will still be broken on Load. The game will assign these rooms type "Cell" as a guess. Fixed: An issue that caused Save Games to load very very slowly (appearing to crash) if you had created a single very large room Mealtimes [secret] Det som er synd er at PCen min må inn på service og den jeg bruker nå er så dårlig at ALT lagger, så det er helt håpløst å prøve å spille.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Alpha 3 kom for noen dager siden. Her er ny changelog. Headline Features: Fog-of-war / Visibility system You now lose visibility of the indoor areas of your Jail over time (Roof covers up the area) Guards reveal the area around them - spread them out to keep your jail fully visible at all times Fog of War is optional and can be toggled when creating a new sandbox CCtv system Unlocked by the Security Chief after Deployment CCtv cameras can be used to uncover fog-of-war instead of Guards Cctv cameras require monitors - each monitor station allows 3 cameras Monitor stations require Guards nearby watching them (One guard can watch a lot of monitors) [edit] Other new features: Researching "Deployment" now unlocks Guard Patrols immediately, rather than requiring a seperate research project Guards who are deployed within a sector will now stay within that sector unless ordered away by the player You can now press R to rotate objects during placement You can now press Q and E to zoom in and out Metal Detectors improved Low powered electrical items no longer take damage from water, nor electrocute people in water High powered electrical items should never be allowed to touch water Holding Cells no longer count towards your prison's capacity. (And no longer affect intake of prisoners) You can now disable the checkerboard room pattern if you wish, to provide a cleaner look (Controlled by preferences option "RenderRooms") The PC executable now has an icon [edit] Bug Fixes: You can no longer use the "Dismantle Object" tool to dismantle fire, polaroids, vehicles etc Lights can now be dismantled You can no longer search dead prisoners The "Incident Reports" objective was sometimes remaining hidden when it should be displayed You can no longer rotate the following objects: Light, Tree, Electric chair Saving a prison with a '#' symbol in the filename would cause the game to fail to start on next run (Preferences.txt would remember the map filename and the game fails to autoload the prison on startup) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Kjøpte nettop spillet, dette blir moro. De gjør mye rett med å crowdsource fangebioene synes jeg. Genialt. Endret 14. mars 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå