Ragnar115 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hello. Eg skal bytte til Norsk fordypning og går i niende. Da krever de ein søknad av mine foreldre som begrunner hvorfor og slikt. Noen som har skrevet ein slik søknad? Vet ikke hva som egentlig er ein god nok grunn...Spansk ødelegger dagen min , setter meg ned i snitt og rett og slett pyton. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har spansk og går i tienede klasse, men altså flere jeg kjenner har byttet til norsk fordypning og de måtte ikke skrive en søknad. Du burde jo nesten skrive dine egne meninger og hva du synes om det. Det regner jeg med er en god nok grunn. Bare husk og uttrykke deg formelt så den ikke blir tatt for "dårlig grunn". Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Husk at du må ha i språk i 3 år på vgs hvis du ikke har språk hele ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Husk at du må ha i språk i 3 år på vgs hvis du ikke har språk hele ungdomsskolen. Både ja og nei. Ikke vist man tar : TIP eller TAF Lenke til kommentar
uten_brukernavn Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Tenk deg om to ganger om du vil gjøre det. Spansk er ikke et vanskelig språk å lære seg, og alt handler om å legge ned en innsats. Sett deg ned med det, lær regler og setningsoppbygning, bruk ordbøker, google translate, eller youtube-videoer for den saks skyld. Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg fraråder deg å ikke ta spansk på ungdomsskolen dersom du skal gå allmenn, spansk er som sagt ikke et vanskelig språk men krever tid og innsats! Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg fraråder deg å ikke ta spansk på ungdomsskolen dersom du skal gå allmenn, spansk er som sagt ikke et vanskelig språk men krever tid og innsats! To late, går i niende Vet ikke hva eg skal gå på enda. Tenker Allmenn eller TAF Har ikke tenkt og bytte Takk for respons anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå