mandela Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 har dell500m bærbar med 30gb hdd, skulle gjerne ha hatt 80-120 gb i stedet, har en ekstern 120 gb, men usb2 og firewire er en kjip flaskehals. noen som har peiling hvordan prognosene for 2.5" hdd ser ut? Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 blir sikkert billigere i fremtiden.. lol Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vanskelig å forutse fremtiden, men det spørs om du får ønsket ditt oppfylt innen et år. Hva med denne? Stor og ikke veldig dyr, men synd den ikke er 5400 rpm. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 takk for svar, litt misvisende overskrift. jeg bare lurer på dette siden salget av bærbare har økt betraktelig i år 80 gb er fortsatt altfor dyre synes jeg, det er jo 3 ganger så dyre som 3.5" disker Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 det er nettopp derfor jeg misliker laptoper.. de er så helvetes dyre å oppgradere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå