Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det bare å gi opp?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er veldig nedfor for tiden. Ble dumpa av dama mi for ca 1 mnd siden. Kan nesten si med 100% sikkerhet at det var avstanden som tok knekken på oss. Alt var tilsynelatende helt fint frem til vi flyttet til forskjellige steder. Da sa hun etter en stund at hun begynte å miste følelsene for meg... Dette er jo i for seg an fair sak...

Kan jo slenge med litt info, som i.. Jeg var hennes første kjæreste. Hun var mitt andre seriøse forhold. Vi var sammen i 5 mnd. Hun er (bare) 19 og jeg er 24, såå er veldig forskjellige plasser i livet. Hun er på fhs og jeg nesten ferdig utdanna. Såå...

Jeg har ikke hatt kontakt med henne siden vi gikk hver for vei (Hun var oppe hos meg å gjorde det slutt).

Jeg er en av de følsomme typene å klarer ikke å gå videre så lett.. Går som regel fint på dagtid og sånn, men kveldene og nettene kan være ganske grusomme.. Såå, gråter desverre mye :O

Uansett..

Er det noe jeg kan gjøre tro? Øker det sjansen for at vi finner tilbake hvis jeg sender henne en beskjed/brev om at jeg savner henne og tenker på henne, eeeeller bør jeg bare slutte å gå fra det hele med æren i behold?

Det var det! Noen som kan gi meg noen tips, evt om å vinne henne tilbake, eller komme over hun. Hjertesorg og skuffelsen som følger med er helt forferdelig :/

Takk for svar da! Anonym poster: 8b716e1638e5fdcb65b12af1449f457a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva. Du kan sikkert vinne henne tilbake, bare vent til hun begynner på universitet eller høgskole, og du plutselig står der med leilighet og inntekt. Da er hun tilbake i dine armer.

Grunnlag: Jeg tror ikke at hun slutter å føle noe for deg, for det gjør man skjeldent på grunn av avstand. Man ser på alternativet. I stedet for å ha en 24 år gammel kjæreste langt unna, finner man noen andre, med samme interesser, som også er kjærestemateriale der man er. Kanskje en person med samme ønsker om studier og fremtid, og de begynner kanskje samtidig?

Dette er ofte realiteten i et forhold når man er 18/19 år.

Det du må spørre deg selv om er følgende:

Savner du henne, eller savner du å ha en kjæreste? Er hun ei jente du vil satse på, hvis avstand er slutten på forholdet? Livet blir vanskeligere enn et par måneder fra hverandre.

Lenke til kommentar

Vet du hva. Du kan sikkert vinne henne tilbake, bare vent til hun begynner på universitet eller høgskole, og du plutselig står der med leilighet og inntekt. Da er hun tilbake i dine armer.

Grunnlag: Jeg tror ikke at hun slutter å føle noe for deg, for det gjør man skjeldent på grunn av avstand. Man ser på alternativet. I stedet for å ha en 24 år gammel kjæreste langt unna, finner man noen andre, med samme interesser, som også er kjærestemateriale der man er. Kanskje en person med samme ønsker om studier og fremtid, og de begynner kanskje samtidig?

Dette er ofte realiteten i et forhold når man er 18/19 år.

Det du må spørre deg selv om er følgende:

Savner du henne, eller savner du å ha en kjæreste? Er hun ei jente du vil satse på, hvis avstand er slutten på forholdet? Livet blir vanskeligere enn et par måneder fra hverandre.

Bra svar! Vet veldig godt hvor annerledes det er å være i et forhold når en er 18/19 år, enn 24.

Jeg tror heller ikke hun har mistet følelsene fullstendig, men at hun ønsker å ha dette året selv. Hun sier da at hun ikke har følelser, og at å prøve videre ikke ville vært til hjelp...

Om jeg EGENTLIG vil være med henne? Vanskelig å si. Akkurat nå så JA. Kanskje fordi bruddet er såpass ferskt. Meen, i tillegg er dette forholdet mitt første skikkelig seriøse forhold på en måte. Fordi hele familien og vennene mine var inkludert, fordi hun er fra samma by som jeg opprinnelig er fra. Så har flere felles venner og slikt, å derfor er det ekstra vanskelig å glemme... Og jeg er virkelig glad i henne... Ser jo problematikken i at så lite skulle til for at det skulle ryke..

Såå, derfor spør jeg igjen. Skal jeg kontakte henne nå å høre hva hun sier, eller bare la det ligge på hyllen? Anonym poster: 8b716e1638e5fdcb65b12af1449f457a

Lenke til kommentar

Et par scenarioer om du kontakter henne nå:

Hun savner deg faktisk, og blir sammen med deg igjen.

Hun sier nei, og ferdig med det.

Hun sier nei, og du blir snakkisen på FHS, den desperate 24-åringen. Jepp, de er fortsatt så barnslige.

Jeg syntes du bør vente litt med å ta kontakt igjen. Hun kommer vel hjem til jul, så får du be henne ut når julegaten åpner, og være Mr. Klisje. Ta med pepperkaker og gløgg, gå i parken. Whatever.

Lenke til kommentar

Snakkis på en fhs, yeah right. Kanskje et par venner av hun, men ikke mer. Jeg ville ha dratt til henne å sagt d du hsr åå hjertet å litt til... Jeg gjordr d å funka som bare d;)

Hmm. Er ikke det litt creepy? Altså, er jo ikke sikkert hun vil se meg. Så skal jeg kjøre i flere timer å plutselig stå der? Hva tror det folkens?

Btw, bra at det funket for deg da :)Anonym poster: 8b716e1638e5fdcb65b12af1449f457a

Lenke til kommentar

Snakkis på en fhs, yeah right. Kanskje et par venner av hun, men ikke mer. Jeg ville ha dratt til henne å sagt d du hsr åå hjertet å litt til... Jeg gjordr d å funka som bare d;)

Hmm. Er ikke det litt creepy? Altså, er jo ikke sikkert hun vil se meg. Så skal jeg kjøre i flere timer å plutselig stå der? Hva tror det folkens?

Btw, bra at det funket for deg da :)Anonym poster: 8b716e1638e5fdcb65b12af1449f457a

Hvis fhs ligger i trøndelag så kan du jo bare si hva du mener til meg, så kan jeg si det videre til henne :green:

Endret av NoxRy
Lenke til kommentar

Hvis fhs ligger i trøndelag så kan du jo bare si hva du mener til meg, så kan jeg si det videre til henne :green:

Mwhaha... Heldigvis ikke :pAnonym poster: 8b716e1638e5fdcb65b12af1449f457a

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...