Gotchya Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei for 3 måneder siden pleide jeg å ha en rar hårstyle og tok vekk hår som ligger over panna(som henger med håret) og nå har den blitt stygg og driver og barberer der heletiden men det ser stygt ut, er det en måte å ta det vekk 100% prosent på slik at den aldri kommer der og ikke blir synlig? Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 bump Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Du skal altså fjerne panneluggen? Eneste jeg kan komme i farten må være laser, men hvor godt det fungerer og hvem som tilbyr det vet jeg ei. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hæ? Uansett hvor mye velvilje jeg legger til forstår jeg ikke hva du mener. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Klipp deg kort og la luggen vokse ut igjen sammen med det andre håret. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hæ? Uansett hvor mye velvilje jeg legger til forstår jeg ikke hva du mener. Hæ?? Det må du da forstå. Han hadde en rar hårstyle og tok vekk hår som ligger over panna og henger med håret så nå barberer han hele tia for det er så stygt. Det er jo en billedlig beskrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå