Can Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei. Har tenkt å kjøpe et bilspill på PS3, og lurer på hva dere vil anbefale. Har blant annet sett på Gran Turismo og Need for Speed. Noen som vet om noe kult? Lenke til kommentar
iHenrikH Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Kommer nok litt an på hva du liker :-) Selv liker jeg gjerne og kjøre om kapp, samt ha mulighet til og slå ut PS3'en, alà Burnout spill Liker du banekjøring, by kjøring, oppdrag? Da blir det lettere og komme med tips Endret 1. oktober 2012 av iHenrikH Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Gran Turismo er vel et must om du vil ha et godt utvalg av biler + mye realisme. Kan anbefale F1-spillene også. F1 2012 kom jo ut for ikke så alt for lenge siden. Lenke til kommentar
Can Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Takk for tips! Kunne tenkt med litt bykjøring, men også oppdrag og banekjøring. Har lyst på et spill som er litt fritt. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Gran Turismo 5 er ihverfall lett å anbefale, der får du veldig mye bilkjøring for penga med alt fra gocarts til rally og nascar. Jeg likte Hot Pursuit godt og, men kjøringen har mye mer arcade preg, og det er relativt kort med tanke på antall løp man kan kjøre, følte selv jeg var ferdig med det i løpet av noen kvelder. Kan likevel anbefales! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Driver San Francisco ligger ute for 180kr? på psn. Kjemptøft bil spill, med mye by i førsteperson... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ikke meningen å stjele tråden, men får ikke svar andre steder.. Er ikke GT5 på PSN i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå