RandiA Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Lekkert, Helena...du får til så fine fargetoner, gjør seg med disse sarte fargene.... Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Enig med RandiA, lekre farger. Alle de siste her er flotte, men liker ekstra godt 14, 15 og 18. Det siste spoilerbildet dag 15 var minst like pent som hoved motivet. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Nydelig søppel på dag 16! Endret 19. oktober 2012 av Keyzer28 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Takk igjen for hyggelige kommentarer! Dag 19: Dårlig med tid og idéer idag, så det ble bare noen (kanskje kjedelige) bilder på en svär sementkule jeg fant på Heimdal. EXIF: Canon 35mm, 1/1000, f/1.4, ISO 100. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Interessant nabolag... Syntes det var et godt funn, jeg! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg synes spoiler var bedre enn det valgte bilde. Den får deg til å lure på hva dette er. Du er flink til å treffe med motiver og eksponering. 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Mange fine bilder synes jeg. Ellers er jeg faktisk enig med BjørnÅge at spoileren godt kunne vært hovedbilde. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Interessant nabolag... Syntes det var et godt funn, jeg! Takker! Ja, man finner uventet mye å ta bilde av i Heimdal om man leter litt. Bondelandskap i den ene retningen og industrimotiver i den andre (og masse kjedelige villaer i mitten...). Jeg synes spoiler var bedre enn det valgte bilde. Den får deg til å lure på hva dette er. Du er flink til å treffe med motiver og eksponering. Mange fine bilder synes jeg. Ellers er jeg faktisk enig med BjørnÅge at spoileren godt kunne vært hovedbilde. Takk til dere begge! Hmm... Virker som jeg må stole mer på min egen smak. Flere ganger (f.eks. igår) har jeg planert å velge et spesielt bilde til hovedbilde, men sen tenkt at det sikkert bare er jeg som liker det, og bytt til et annet. Dumt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Dag 20: EXIF: Canon 35mm, 1/100, f/5.6, ISO 100. Endret 20. oktober 2012 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Gedigent søppelbilde. Flotte skyer og speilbilde setter prikken over i'en. Men jeg må nok også melde en smule trang bunn. Kanskje komposisjonen hadde blitt bedre med en røff beskjæring i bunnen, men da hadde du misten toppen av søpleberget. Det skal ikke være lett. Fin behandling av stråbildet, og velplassert strå. Kan til en viss grad si meg enig med Epp om dybdeskarpheten, men du hadde aldri fått alt skarpt her uansett. Dessuten hadde det gått ut over bokehsirklene i bakgrunnen. Ellers melder jeg meg på hylekoret når det gjelder sementkula. Spoileren er mer interessant. Dagens er igjen innmari bra. Monumental silo i hvit skrud, fullstendig omkranset av hvite, myke skyer. De to fuglene er det siste krydderet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Den kulen var da så absolutt interessant nok Lenke til kommentar
Epp Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Dag 20: Du burde gitt det tittelen: Skyte fugl med kanon... e.l. Ble meget bra. Kråkene gjorde bilde som det heter på dårlig norsk. Jeg kan ikke se noe bilde i spoileren. Uanskvett, velg alltid det du er mest fornøyd med Endret 20. oktober 2012 av Epp Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Nok en gang to flotte bilder. Begge bildene falt i smak. Godt sett. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Dag 20 er flott! Flotte, sterke kontraster. Bra gjort å få de to fuglene akkurat der du fikk dem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg er enig med de som foretrekker spoilerutgaven av betongkula - det er bare å følge hjertet, HelenaN. Det er tross alt du som er best på din egen stil. Det har kommet så mye bra siden jeg var innom sist - stoler i skauen, spittoreske søpleberg og dagens herlige tårn. Nydelig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Pussig, her er jeg så absolutt enig med Helena...liker best det kule-bildet hun har valgt. (Men slik skal det være: vi ser ulikt, liker ulikt)..interessant den spoiler-kula også, men den ble altfor disharmonisk for meg. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Dag 20 ble monumentalt. På en måte dystert, post-apokalyptisk, futuristisk med mørke undertoner. Funker det. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Majestetiske objekter de to siste. Likte de meget godt. Vinkelen og skyene passet knall! Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Pent! Synes treet kler få bær. Jeg la merke til de som er der umiddelbart, og siden resten av høstfargene er der (høsten er for øvrig en herlig tid for fotografering!) øker inntrykket av høst nettopp pga et par små klaser med bær. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Tusen takk! Alltid like hyggelig å lese deres kommentarer. Dag 22: Så at det var tåke og ble veldig inspirert, men rakk bare å ta dette för tåken forsvant, så det ble ingen fler bilder den dagen... EXIF: Zeiss 35mm, 1/80, f/1.4, ISO 100. Dag 23: Flott lys en stund imorse: EXIF: Canon 35mm, 1/60, f/5.6, ISO 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå