Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - HelenaN - 35mm/1.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant nabolag... :) Syntes det var et godt funn, jeg!

Takker! Ja, man finner uventet mye å ta bilde av i Heimdal om man leter litt. Bondelandskap i den ene retningen og industrimotiver i den andre (og masse kjedelige villaer i mitten...).

Jeg synes spoiler var bedre enn det valgte bilde. Den får deg til å lure på hva dette er. Du er flink til å treffe med motiver og eksponering.

Mange fine bilder synes jeg. Ellers er jeg faktisk enig med BjørnÅge at spoileren godt kunne vært hovedbilde.

Takk til dere begge! Hmm... Virker som jeg må stole mer på min egen smak. Flere ganger (f.eks. igår) har jeg planert å velge et spesielt bilde til hovedbilde, men sen tenkt at det sikkert bare er jeg som liker det, og bytt til et annet. Dumt. :)

Lenke til kommentar

Gedigent søppelbilde. Flotte skyer og speilbilde setter prikken over i'en. Men jeg må nok også melde en smule trang bunn. Kanskje komposisjonen hadde blitt bedre med en røff beskjæring i bunnen, men da hadde du misten toppen av søpleberget. Det skal ikke være lett.

Fin behandling av stråbildet, og velplassert strå. Kan til en viss grad si meg enig med Epp om dybdeskarpheten, men du hadde aldri fått alt skarpt her uansett. Dessuten hadde det gått ut over bokehsirklene i bakgrunnen.

Ellers melder jeg meg på hylekoret når det gjelder sementkula. Spoileren er mer interessant.

Dagens er igjen innmari bra. Monumental silo i hvit skrud, fullstendig omkranset av hvite, myke skyer. De to fuglene er det siste krydderet.

Lenke til kommentar

Dag 20:

Du burde gitt det tittelen: Skyte fugl med kanon... e.l. :) Ble meget bra. Kråkene gjorde bilde som det heter på dårlig norsk.

Jeg kan ikke se noe bilde i spoileren. Uanskvett, velg alltid det du er mest fornøyd med :)

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Jeg er enig med de som foretrekker spoilerutgaven av betongkula - det er bare å følge hjertet, HelenaN. Det er tross alt du som er best på din egen stil.

Det har kommet så mye bra siden jeg var innom sist - stoler i skauen, spittoreske søpleberg og dagens herlige tårn. Nydelig.

Lenke til kommentar

Tusen takk! Alltid like hyggelig å lese deres kommentarer.

Dag 22:

Så at det var tåke og ble veldig inspirert, men rakk bare å ta dette för tåken forsvant, så det ble ingen fler bilder den dagen...

post-178020-0-62108200-1351016375_thumb.jpg

EXIF: Zeiss 35mm, 1/80, f/1.4, ISO 100.

Dag 23:

Flott lys en stund imorse:

post-178020-0-48497800-1351016475_thumb.jpg

EXIF: Canon 35mm, 1/60, f/5.6, ISO 100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...