HelenaN Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Hmm - du liker forlatte stoler i skogen Meget bra lyssetting Hvem gjør ikke det He he, takker! Jeg liker det meste som er forlatt - spesielt i skogen for der kan man få så pent lys. At det blitt noen bilder på disse stolene er for at dit kan jeg gå på 2 min.... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Den stolen er bare superkul. Føler dog ikke for å sette meg i den... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 For noen stoler! Elsker lyset og dampen i "hovedbildet". Jeg forestiller meg riktignok at her har noen akkurat brent opp i et tilfelle av spontan selvantennelse, men det er pent. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jøss, enda en stol.....den var da helt herlig. Helena - du må ta meg med på en stoltur!!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Det er et særdeles interessant nabolag som HelenaN har. Jeg skulle gjerne hatt like tøffe støler ute i min naboskog. Men jeg tror ikke jeg hadde klart å lage like tøffe bilder ... Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Den siste stolserien er herlig, dampen ga den en ekstra dimensjon med rom for ulike tolkninger og historier. Tror jeg liker svarthvitversjonene aller best. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Nydelig bilde av stolen dag 12. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 De stolene får jaggu vist seg fram, fra stadig nye sider. Flott serie der bilde 2 i spoilerne er min favoritt. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Er ikke annet å gjøre enn å bifalle skrytet om disse stolene Høstskogen med veien innover i bildet falt også i smak, høsten på sitt beste! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Takk, takk for hyggelige og morsomme kommentarer! Dag 13: Nyhavna, tatt under Scott Kelby's photowalk. EXIF: Canon 35mm, 1/100, f/5, ISO 100. Dag 14: Dere er jo så flinke med ord. Noen idéer til en morsom titel til dette bildet? EXIF: Zeiss 35mm, 1/125, f/3.2, ISO 100. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Flott i svart-hvitt den 13, og hvorfor så ikke jeg den fargerike, fine der på 14, men jeg har vel ikke vært der. Ser ut som de er festkledd de der ja... morsom. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Tittel på dag 14 må jo bli "Fugleskremslenes fem minutt", tariffestet pause fra arbeidet med sjitprat, kaffe og røyk. Endret 14. oktober 2012 av twoeyes Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Flott i svart-hvitt den 13, og hvorfor så ikke jeg den fargerike, fine der på 14, men jeg har vel ikke vært der. Ser ut som de er festkledd de der ja... morsom. Takker! Dag 14 er tatt på Inderøy, like ved Hustad kirke. Fin tur, men tok ikke mange bilder. Tittel på dag 14 må jo bli "Fugleskremslenes fem minutt", tariffestet pause fra arbeidet med sjitprat, kaffe og røyk. He he, perfekt! Tenkte noe slikt, men er håplös med ord. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Særdeles trivelig å titte gjennom festen din, Helena. Den mystiske Jahn Teigen ble knallbra, og broen på bilde 2 var helt etter min smak. Veldig mye bra videre i festen, men favorittene er nok Bilde 8 med solen i det fjerne. Liker lyset og den smale dybdeskarpheten her. Og fugleskremselsbonanza Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 14 var ett artig bilde. Dag 12 er favoritten så langt. Nydelig lys. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Takk for hyggelige kommentarer Andreas og Ulf! Dag 15: For en nydelig höst vi har i år! Gikk en kort tur i närområdet idag. (NB! Jeg har bytt ut bildet. Det som Epp m. fl. kommenterer er vei-bildet som nå er i spoiler, og dette er det som var sist i spoiler.) EXIF: Canon 35mm, 1/800, f/1.4, ISO 100. Endret 16. oktober 2012 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Likte faktisk spoilerbildene bedre enn hovedbilde denne gangen. Likte at de er tettere på. Særlig det siste med greiner som brer seg ut. Fint lys. Dette bilde er vel samme veien? Det er også litt tettere på Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Flere herlige bilder, her. Likte særlig dag 14. Artig og fargerikt. Kjempefine kontraster og perspektiv på dag 13. Dag 15 hadde også sterke, fine farger, og spennende med veien som går oppover til himmelen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Flott fanget - er det himmelporten Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Likte faktisk spoilerbildene bedre enn hovedbilde denne gangen. Likte at de er tettere på. Særlig det siste med greiner som brer seg ut. Fint lys. Dette bilde er vel samme veien? Det er også litt tettere på Takk, takk! Intressant at du liker det siste best. Det er faktisk min egen favoritt, men trodde at folk kanskje skulle synes at jeg hadde brukt for liten DoF så jeg valgte det med veien. Idag gikk det ikke å få samme komposisjon som det bildet du linket til (ja det er samme vei ), for nå er det et gjerde der. Flere herlige bilder, her. Likte særlig dag 14. Artig og fargerikt. Kjempefine kontraster og perspektiv på dag 13. Dag 15 hadde også sterke, fine farger, og spennende med veien som går oppover til himmelen. Tusen takk, fint at du liker dem! Flott fanget - er det himmelporten Takker! Endret 15. oktober 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå