HelenaN Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Bruker: HelenaN Utstyr: Canon 5D og 35mm/1.4 Deltakernivå: Pingle Har nå to(!) stykker 35mm/1.4 (Canon og Zeiss) og har problemer med å velge hvilket jeg skal beholde... Tenkte at Oktoberfesten kan passe bra for å pröve å finne ut det. Dag 1: EXIF: Canon 35mm, 1/100, f/4, ISO 100. 3 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Likte refleksjonen her (pardon the pun). Pent bilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Wow! Mystisk bilde. Flott komposisjon. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skjelettmannen ja. Noen år siden han var på TV i det kostymet. Tar meg i å lure på hvordan det huset har blandet seg med bildet. Er det en refleksjon, eller er bildet rett og slett gjennomsiktig her og der? Litt mystisk rett og slett. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Mange takk for kommentarer! Det er vinduet til et kunstgalleri. Husen er reflektert i vinduglasset og det gav en intressant effekt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Stilig, ja -- og forvirrende. Morsomt hvordan du hamstrer 35mm-ere. Ikke min yndlingsbreddvidde forøvrig. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Han Jann jah.. ehm kremt Jahn - Flott bilde her reflekterer godt ut ihvertfall. Endret 2. oktober 2012 av Jann. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Stilig, ja -- og forvirrende. Morsomt hvordan du hamstrer 35mm-ere. Ikke min yndlingsbreddvidde forøvrig. Takk, takk! He he, ja morsomt at vi er så ulike. 50mm er vel din favoritt? Han Jann jah.. ehm kremt Jahn - Flott bilde her reflekterer godt ut ihvertfall. Takker! Dag 2: EXIF: Zeiss 35mm, 1/640, f/1.4, ISO 100. 4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Wow...praktfullt....du har gått enda et steg opp i "utvikling og fremskritt" nå Helena...om mulig da, he.he.. Dette var veldig kreativt. (Og ikke minst lærerikt for andre....man får ideer og inspirasjon) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette ble flott. Ikke 100 % symmetri men det gjør bildet mere interessesent. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette likte jeg svært godt. Flott effekt med enkle virkemidler, ingen forstyrrende elementer. Solid dybdefølelse også. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Et kjempeflott bilde. Et sånt bilde som man mener at dette kunne jeg fint klart selv. Hadde det bare ikke vært for at jeg bare gikk forbi broen uten å ta nettopp det bildet, og i etterbehandligen kom jeg ikke på å gi det den flotte blåtonen, men heller en kjedelig og trist konvertering til Sort/hvitt. Ser frem til resten av måneden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Scary Jahn? Flott bru; og med interessant etterbehandling - må prøve med noe lignende. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Stilig fokus og etterbehandling på broa, enkelt, rent og pent. Og interessant. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 To veldig ulike bilder - artig! Jeg liker at Jahn Teigen ser litt ned på oss på veggen. Mange lag her. Bra sett! Rekkverket på broa får meg til å tenke på to skrå, skumle øyne. (Typisk meg, antakelig...) Spennende. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Mange takk for hyggelige kommentarer! Jeg brukte Split Toning i Lightroom for å få disse fargene. Festene er perfekte for eksperimentering og det er göy og lärerikt. Hadde tannlegetime i byen igår og tok noen bilder etterpå. Dog ble det mest "turistbilder" og egentlig inget jeg har lyst til å poste her, men dette får duge: Dag 3: EXIF: Canon 35mm, 1/60, f/4, ISO 400. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Det var pent og enkelt...fine farger.Jeg kom nettopp fra byen nå...og har en del turist-bilder å laste inn. Utrolig vakkert vær. (PS Glemte å si: Tannlege her også....med "min" hyggelige svenske) Endret 4. oktober 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Lekker bru og flott perspektiv der. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Besnærende dybdevirkning på korset. Her er det sikkert mulig å eksperimentere mer hvis man vil. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Flott gjennomført komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå