kikiriki Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 jeg må kjøpe meg ny mobil, da min arc s ikke lenger er så frisk ;0p har de siste åra hatt android, og trives med det. Men ennå viktigere er det at den har et godt kamera! Så hvilken skal jeg velge??? Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 samsung galaxy s3 Eller så har jeg hørrt at en nokia 808 mobil hadde 12 megapixel i forhold til 8 på samsungen. Ellers så redigerer og forbereder samsungen bildene og kan velge best shot så slipper du å konse for å ta bilder jeg synes ærlig talt at bildene blir gode på den merk at jeg ikke vet hilvek nokia men at det er en nokia er helt sikkert Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Den nye Lumia 920 blir en kongemobil med et veldig bra kamera. Nå kan du jo sikkert finne andre mobiler som stort sett bare fokuserer på kamera, men du er gjerne ute etter en mobil som er god på annet også. Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 gubben e ihuga nokia mann, så om han hadde hatt et ord med i laget, haddedet nok blitt lumnia ;0p hva m acro s, til sony? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nokia Pureview (den med Symbian) skal vel ha det beste kameraet, men resten av brukeropplevelsen, og hardware, er ganske crap. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 jeg må kjøpe meg ny mobil, da min arc s ikke lenger er så frisk ;0p har de siste åra hatt android, og trives med det. Men ennå viktigere er det at den har et godt kamera! Så hvilken skal jeg velge??? Avhengig av når du må kjøpe Beste kamera har nok Nokia 808 Pure View med 41 mega pixler og Carl Zeiss optikk. Liker du ikke den kan du se på GS3 som nevnt her, ellers er det flere gode terminaler. Lumia 920 har imponert og kommer om ikke så alt for lenge. ellers finner du gode kameramobiler fra alle de tradisjonelle leverandørene. sony kan være verdt å sjekke ut også. Husk at mega pixler ikke betyr for mye, men selve bildebehandlingen og optikken er hva som gir gode bilder. 1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Den beste kameramobilen og det beste mobilkameraet er to forskjellige ting, og dessverre ikke ett og samme produkt. Vil du fortsette med Android og vil ha et bra kamera gjør du neppe noe feil med å fortsatt holde deg til den anerkjente kameraprodusenten Sony. Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 takk! når er det lumia 920 kommer? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har ikke noe fast dato enda, men jeg vil tippe i løpet av november Lenke til kommentar
kikiriki Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Har ikke noe fast dato enda, men jeg vil tippe i løpet av november :0( lenge å vente.. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Å vente en liten måned gjør det jo bare deiligere nå du endelig får den. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har selv hatt Nokia 808 noen måneder nå. Absolutt det beste, hvis man prioriterer kamera veldig. Helt grei å ringe med også. Men, det er også alt. Utdøende operativsystem med bugs (Symbian). Gammeldags i hele br.gr snittet. Har man vært borti f eks en flott androidtelefon, så er det voldsom til nedtur. Men altså. Ingen over. Ingen ved siden, når det gjelder kamera. Nokia Lumia 920 kan vel (når den kommer) nærme seg veldig kanskje. Dette blir nok Nokias flaggskip det neste året. Får håpe det for konkurransens skyld. Nokia har vel for tiden ingen telefoner som selger voldsomt mye. Tror bare det blir marginale forskjeller her i billed/videokvalitet vs 808. Men, den har ikke ordentlig blitz da og er ganske så tung. Men til gjengjeld optisk billedstabilisering, større bedre skjerm, windows phone…osv. Lenke til kommentar
perlen Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Kan være ok å velge en telefon med kameratast. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Kan være ok å velge en telefon med kameratast. Må si meg helt enig i det. Ellers… Om du (som spør) så på testen på Tv2 hjelper deg i går, så var det Samsung Gal SIII, som vant den. Den har også et godt kamera, som det ble sagt. Her testet de 10 telefoner. Den jeg har (Nokia 808) kom på siste plass. Men, samtidig ble det sagt at den hadde verdens desidert beste mobilkamera. Det var øvrige funksjoner, som dro den ned. De bare fnøs og ristet på hodet av at det går an å lage noe så miserabelt og gammeldags i 2012. Noe jeg er litt enig i. Men, bare ringer du, sender sms og kanskje litt lesing av mail, så er den helt grei og har som sagt topp kamera på bilder og video. Altså. Er kamera veldig prioritert, så er Nokia 808 et godt valg. Hvis ikke, så velg f eks en androidtlf. Endret 5. oktober 2012 av cirka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå