Jann. Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 liker linjene og rutene i den bratte veien! flott. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Temmelig enkelt motiv i dag, men særs velkomponert. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Å, jeg liker vinduet med veien/fortauet som kutter inn. Enkelt og stilfullt med gode linjer. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 8. okt. Ble mørkt før jeg kom meg ut i dag, så jeg måtte leke litt med blitsen. Synes ikke fokus sitter helt perfekt, men det ble den beste komposisjonen jeg fikk til... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er fokus på kjettingen, men kanskje du hadde tenkt deg et dypere fokusplan? Veldig flott blitsskygge av lenkene, litt usikker på om jeg ville hatt en cm eller så med luft utenfor den igjen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 5.Oktober ble veldig bra....du fikk til så fine vinkler...ikke lett den der. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er fokus på kjettingen, men kanskje du hadde tenkt deg et dypere fokusplan? De nærmeste delene av kjettingen er litt uskarpe, så jeg skulle ønske fokus satt litt nærmere, uten at det som er skarpt nå hadde blitt for uskarpt. Mulig jeg hadde trengt mer dybdeskarphet for å få det til. Det var såpass mørkt, at både fokus og komposisjon ble litt bingo når jeg holdt kameraet med en hånd og blitsen med den andre... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det hørtes innviklet ut ja, Eivind. Men det er fine farger og god komposisjon, mulig jeg vil samtykke med k.n.b om litt mer luft til høyre for skyggen. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Flott bilde av kjettingen, med en fin blåfarge som fremhever rustflekkene. Pen komposisjon. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Vinduet ble pent! Fin stram komposisjon, teksturer og fargetoner. Liker at du ibland tar bilder av helt vardaglige ting. Har også lyst til det, men er oftest altfor sjenert (er redd for at noen skal se det og spöre hva jeg gjör). Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Litt småmorsom den der. En heller sliten bygning som ber andre om å rydde opp. Pent komponert også. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Ble veldig bra 8, vil si det ble godt skarpt. Fin skygge etter blitzen. Endret 10. oktober 2012 av Jann. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg liker kjettingen jeg. Blitzskyggen lager en fin parallell. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 11. okt. 2 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 11. okt. Noen må visst ha det inn med teskje. Artig Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 He, he. Du har sans for det slitne og morsomme. Både vittig og fotogent dette. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 parkering forbudt - bare så du vet det! Kult Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Er vi HELT sikre på at det ikke er lov å parkere der? Flott motiv du har fanget der! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 11. er god ja...slikt må dokumenteres...tror vi har passert den på et fototreff om jeg ikke husker feil, tror jeg vet omtrent hvor den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå