eivind84 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Deltager: Eivind84 Objektiv: AF-S Micro Nikkor 60mm 1:2,8 G ED Kamera: Nikon D7000 Deltagernivå: Pingle Annet: Jeg skal prøve å se etter mønstre, teksturer eller andre detaljer rundt om i byen. Dette er dessuten et makroobjektiv, så jeg håper å få utnyttet det til å få tatt noen skikkelige nærbilder noen av dagene denne måneden. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Stilig komposisjon..... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Morsomt å se hva du får ut av det objektivet der, det skal jo være supre saker. Dagens har så absolutt et (om enn noe slitt) mønster. På tide med en oppussing (eller heter det retusjering i denne sammenheng tro?). Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 2. Takk for tilbakemeldinger. Jeg tror det ligger an til litt eksperimentering med komposisjoner denne måneden... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 He,he...synes du alltid eksperimenterer jeg Eivind..morsomt med den røde postkassen som liksom dukker opp på veggen der ja. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Sprekt med postrødt mot blygrått. Beste så langt synes jeg. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Veldig gøye komposisjoner, liker hvordan postkassen sniker seg inn i bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Eksperimentering med komposisjoner er helt fint. Det er noe jeg selv også burde bli flinkere til. Liker den sjenerte postkassa; ikke rart at den rødmer Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Flotte bilder, stramme og fine i formen. Vi har spennende uker foran oss skjønner jeg. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fresh komp, rødfargen står virkelig ut på den siste der. Fin start synes jeg! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Morsomt tema - vi kan gå hverandre i næringen denne måneden?! :-) Kontrastene i bildet av veggen med postkassen har spenst. Fin komposisjon. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Liker begge bildene, men spesielt postkassen. Kreativ komposisjon og fine fargetoner. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Er bra å bruke fantasien. Fine linjer og teksturer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Interessant og spenstig komp på det siste her. Knall med kontrasten mellom den røde postkassen, og muren. Fine greier! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Spennende komposisjoner - ren og klar lek med former og farger - postkassen er en vinner! Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Wow, hjertelig takk for alle hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger! Jeg har vært litt opptatt de siste dagene, men fikk til tatt et bilde rett borti nabolaget i ettermiddag. 5. okt: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Stilig bilde - Liker at vinkelen på blomsterbeddet er en mellomting mellom gata og vinduet Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja, som Tom er inne på, så er det dynamikken mellom de rette og de skrå linjene som bærer bildet. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 6. okt. Kom over denne her på veg til dagens fototreff: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå