Staani Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har en eldre pc som jeg forsøker å oppgradere med nytt skjermkort. Ha satt inn zotac gforce gtx480, gamle kortet er geforce gt220. Etter jeg har satt inn kort piper hk. en lang og to korte pip. Hadde mistanke om for svak PSU så oppgraderte fra 250w til 700w.ikke no forandring. Har fått testa det nye skjermkortet til en kompis. Det jeg synes er litt rart er at jeg fikk liv i maskin 1 gang, problemet da var at jeg ikke hadde satt inn harddisk å måtte starte maskin på nytt. Etter restart var feil tilbake. Forsøker å finne ut hva slags hk og evt verson pci-express jeg har men dette er en packard bell og som mange kansje kjenner, er det ikke enkelt å finne teknisk data på noe slikt. Råd og erfaring tases mot med stor takk :o) Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Flashe bios kan være et alternativ, kan også være minnefeil ? noe som er kortsluttet, ta ut det nye kortet, å sett inn det gammle å flash bios det fungerer som oftest. fungerte for meg håper dette hjelper Lenke til kommentar
fflex Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Packard Bell og GTX 480 høres umiddelbart ikke ut som en god kombo. Hva slags strømforsyning sitter i denne? Har du koblet i ekstra strømmen til grafikkortet? Lenke til kommentar
Staani Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 nå sitter det en coolermaster gx 700lite i maskin. ja, alle er koblet til en 6 og en 8pin pci-express. Får prøve å finne biosupdate i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå