loddenk Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som kan hjelpe meg med en norsk leverandør? Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Du trenger mest sannsynligvis batteritype CR2032, dette får du kjøpt sånn ca. hvor som helst hvor de selger batterier (bensinstasjon, butikk, Europris, Biltema, Clas Ohlson, etc). For å være sikker på type sjekker du bare med eksisterende type batteri Lenke til kommentar
loddenk Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Takk for svar... det er jeg jo klar over, men innpakket med ledning og plugg er litt vanskeligere Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 ta kontakt me produsenten og kjøp derifra, kan hende de har orginal Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Eller klipp ledningen og lodd på nytt. Men det er nok ikke helt enkelt å få til, krever rett utstyr og kompetanse. Lenke til kommentar
loddenk Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Eller klipp ledningen og lodd på nytt. Men det er nok ikke helt enkelt å få til, krever rett utstyr og kompetanse. Får kjøpe meg en holder og lodde på ledningene, da er det lettere å skifte senere. Men takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 God ide. En holder er enkel å lodde på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå