Laila - Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Innseiling til slusene ved Vrangfoss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Et veldig fint motiv dette. Flotte mette farver. Jeg ville nok personlig ha unngått gjerdet i front men det er jo selvfølgelig en personlig smak. Mulig andre vil ha det med. Her kan du jo plassere kameraet på gjerdet til høyre og få et stabilt underlag slik at du kan bruke lav ISO. Våre Canon 600D er jo ikke all verden på støy så lav ISO er bra. Ikke at den er så høy her men alt hjelper. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg synes gjerdet skal være der, det hører naturlig med til resten av sluseannlegget + at det skaper litt kontrast i bildet . Et meget godt bilde ble det og jeg ville ikke ha gjort det annerledes selv flott ! Lenke til kommentar
se# Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mest enig med Harald Gjerholm. Flotte farger inklusiv gjerdet, men det er litt i veien for resten av motivet IMO. Har dessverre ingen forslag til hvordan få med gjerdet og resten uten at gjerdet virker forstyrrende eller blir for lite. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Tusen takk Harald, Terje og SE#! Lærerikt å høre hvordan bildet oppfattes forskjellig. Gjerdet er nederste sluseport i dette sluseanlegget. Jeg er godt kjent der og tenkte at den er en del av bildehistorien. Samtidig så ser jeg nå med hjelp av deres kommentarer , at uten denne bindingen til stedet oppfattes det som kun et gjerde - og er i veien for motivet. Noe å tenke på her ja.., i andre sammenhenger også Lastet opp et v3, kun for å vise slusingen. Tatt fra andre siden - nedseilingen . Endret 2. oktober 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Likte godt bildene,V2 av dei første litt mye gjerde på V1,meget fin komp i V3,du har sans for komp så det er bare å stå på,det lille ekstra som du skriver kommmer med behandling og ta bildene i RAW.(vet ikke hva du gjør?) Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Helt klart v2 for meg. Linjene gir skikkelig rusletur inn i bildet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Tusen takk Tor r Tar oftest bilder i JPEG og Raw. Har bestlilt lightroom så da blir det å prøve det Tusen takk Mgr_Bhudda Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei Et flott bilde. Har selv vært der og stått på samme brua og tatt bilder. Syns du har komponert bilde flott eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg