PT Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ja, hvordan pleier du å slå opp med dame eller typen? Hva er den beste metoden, og hva er den dårligste? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Er dette noe man PLEIER å gjøre, da? :-? Jeg har gjort det en gang, da fortalte jeg henne rolig at dette ble litt for seriøst og gav henne et par-tre gode grunner til at vi kanskje ikke passa så godt sammen allikevel... Hun var vel i bunn og grunn enig, om enn en smule skuffa. Trur det går greitt nå. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 "Jeg har funnet meg en bedre mus" Funker alltid Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 "Jeg har funnet meg en bedre mus" Funker alltid kjekke du e då! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har (heldigvis?) bare måtte gjøre dette en gang... Det var fordi hun skulle flytte, og hun skjønte godt at det var tåpelig av oss å fortsette å være sammen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg venter til de går lei av meg, så slår de opp i stedet . Funker flott! Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg venter til de går lei av meg, så slår de opp i stedet . Funker flott! Ford Fairlane: Some people play hard to get. I play hard to want. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vær ærlig, men mild og ikke bruk de typiske klisjé-setningene, hun kommer til å se rett gjennom deg! En metode du ikke burde prøve er slå-opp-med-en-sms. Uansett grunn til bruddet, så fortjener den andre parten å få det face to face. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Lar dem treffe mora mi. Da blir det fart på dem! Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Lar dem treffe mora mi. Da blir det fart på dem! Den var genial. Tror jeg skal begynne å bruke den Neida. Jeg har bare måtte gå gjennom dette en gang da dama skulle flytte. Egentlig greit for begge parter. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ja, hvordan pleier du å slå opp med dame eller typen?Hva er den beste metoden, og hva er den dårligste? Dårligste metode: Pr. mail. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Jeg hørte en god historie om dette: Bjørn og Anne var kjærester. Bjørn gikk i militæret og de så hverandre ikke så ofte på grunn av dette. Etter at Bjørn hadde vært i militæret en stund fikk han et brav fra Anne: Kjære Bjørn. Siden vi ikke treffes så ofte lenger føler jeg at det ville være til det beste for oss begge at dette foholdet tar slutt. Anne Dett ble selfølgelig Bjørn svært lei seg for, og etter en uke med sorg spurte han alle kameratene sine i militæret om han kunne få bilder av kjærestene, kusiner, søstre, osv. Da han hadde fått rundt femti bilder skrev han et brev tilbake til Anne: Kjære Anne. Jeg kan ikke helt plassere deg. kunne du være så vennlig å blukke ut bildet av deg selv fra bunken av de vedlagte bildene og returnere det til meg? Bjørn Dette er hva jeg kaller å slå opp med stil Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 sender fax vel! Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Msn er den raskeste og den feigeste Endret 2. januar 2008 av Lfcr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 kudos for gode bumpeskills... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Unødvendig å bumpe slike gamle tråder. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg