Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mw3 lagger noe sinnsykt på splitter ny pc !

Anbefalte innlegg

Heei. når jeg joiner en server på mw3, så lagger det som F! jeg skjønner ikke hva det er , og jeg er ganske sikker på at pcen min skal dra det. Pcen er helt ny , bygd selv fra komplett. Dette gjeller også flere spill

Hardware:

Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Gigabyte GA-990FXA-UD3, Socket-AM3+

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB

AMD FX-6100 6-Core Processor

Corsair CX V2 600W PSU

Corsair SSD Force Series GT 120GB 2.5"

Takk for svar ! ;)

Endret av BobskyHD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! jeg hadde samme problemet lagg. pluss at jeg fikk bluescreen.. jeg løste dette ved å flashe biosen til nyeste versjon da ble lagg å bluescreen borte. har samme setup bare at jeg har annet hovedkort og andre komponenter, men jeg har et amd basert system med gainward gpu. prøv å flash bios, deretter oppdater alle drivere til nyeste versjon. hjelper ikke dette ta en clean install av windows :) har du installert spillet på SSD ?

Lenke til kommentar

Hei! jeg hadde samme problemet lagg. pluss at jeg fikk bluescreen.. jeg løste dette ved å flashe biosen til nyeste versjon da ble lagg å bluescreen borte. har samme setup bare at jeg har annet hovedkort og andre komponenter, men jeg har et amd basert system med gainward gpu. prøv å flash bios, deretter oppdater alle drivere til nyeste versjon. hjelper ikke dette ta en clean install av windows :) har du installert spillet på SSD ?

Heeei. jeg aner ikke ossen man flasher biosen! viste du kunne funnet en guide til meg som ikke så er komplisert kunne jeg kansje prøvd det ;) Jeg har installert spille på SSD, men hadde samme problemet på Harddisken!

Lenke til kommentar

Heeei. jeg aner ikke ossen man flasher biosen! viste du kunne funnet en guide til meg som ikke så er komplisert kunne jeg kansje prøvd det ;) Jeg har installert spille på SSD, men hadde samme problemet på Harddisken!

Selvfølgelig kan jeg hjelpe ;) Hardware har en fin guide Flashe bios

du kan evt lese her å

Vær veldig forsiktig å finn riktig versjon ( Update) vis du flasher med

feil update da kan dette ende i at pc.n ikke starter mer. vær sikker før du gjør dette. Ring evt komplett for kundesupport vis du fortsatt er usikker. og ikke bryt strømmen til maskinen under flashinga.. skal noe av dette skje kan du berge pc.n ved å resette cmos (fjerne bios batteri ) evt fjerne en jumper! bare en advarsel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...