Jan Erik Engan Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 MS Bohus Bildet er fjernet. Beskrivelse: HDR tonemapping med Nik HDR Pro2. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Likte bildet godt. Tøfft med åpen kjeft og fint perspektiv. Når det gjelder behandlingen ville jeg prøvd en gang til - den kunne du nok vært heldigere med. Den var kanskje litt brutal det er jo bare en visning .. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Harrytur nå igjen ... det er ikke bra. Tenk på alle avgiftene staten ikke får .....he. enig med Harald her , tøft men en tanke for hardt eller? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Likte bildet godt. Tøfft med åpen kjeft og fint perspektiv. Når det gjelder behandlingen ville jeg prøvd en gang til - den kunne du nok vært heldigere med. Den var kanskje litt brutal det er jo bare en visning .. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Harrytur nå igjen ... det er ikke bra. Tenk på alle avgiftene staten ikke får .....he. enig med Harald her , tøft men en tanke for hardt eller? Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Et litt annerledes båtbilde, likte dette jeg Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette spesielle lyset rundt båten,samt skarpheten-jeg likte dette Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Et litt annerledes båtbilde, likte dette jeg Takker;) Dette spesielle lyset rundt båten,samt skarpheten-jeg likte dette Takker;) Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Dette var tøft, ja. Sykt lys som bare hjelper til å gi båten et litt marerittaktig rovdyrpreg. Annerledes og morsomt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Dette var tøft, ja. Sykt lys som bare hjelper til å gi båten et litt marerittaktig rovdyrpreg. Annerledes og morsomt. Takker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg