AnaXyd Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Hallo! Kommer med litt oppdateringer her, for å holde koken i kommentartråden! For tiden er det som regel 8103 WU som dukker opp, så havner totalt sett på rundt 230'~ PPD med maskinene jeg folder med. Ganske bra det! Men nå som det er begynt å bli varmere vær, så merker jeg godt at Xeon serveren står i huset. Har ikke flyttet den ned i kjelleren enda, da Xigmatek kabinettet var en god del større enn jeg hadde regnet med, så må lage plass der snart. Nå står den i gangen her og varmer opp, blir ofte 25-27 grader i lufta i gangen nå. Gleder meg til mer info om GPU folding, og om det er potensielt med tanke på w/PPD så har jeg plass til 4 PCI-E GPUer på hovedkortet. Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Jeg har et 7970 i posten nå. Jeg skulle jo vente, men.. -både angrer og gleder meg til å se hva det klarer på bretting og krypto-valuta (bitcoin/litecoin) EDIT: Dette kortet tar 3 slots, så da sliter vi (og de fleste andre) vel med å få plass til 4.... Endret 25. mai 2013 av oyoygard Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Finnes mange 7970 som kun tar 2, er vel heller et fåtall som tar 3! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Blir spennende oyoy! Kom med en oppdatering med hva som skjer med ny hardware! Har forøvrig en liten sommerpause i foldinga nå, ble så fryktelig varmt i gangen der serveren stod, og dette fløt over til soverommene. Å prøve å sove i 25-27 grader er rett og slett håpløst! Skal flytte serveren snart og få opp foldinga igjen, har nå hatt ca 3 ukers avbrekk, og føler jeg må få den igang igjen. Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Fikk ikke AMD til å spinne under Linux. Hatt pause jeg også, kjøligere i Trondheim nå, så fyrer opp igjen litt. Mulig jeg må putte NVIDIA i den andre maskinen når fyringssesongen starter igjen EDIT: Det er forresten varmere igjen nå, så jeg har stoppet igjen. Krabbet til 6. plass i dagsproduksjon på laget Hadde vært artig å sett en sammenstilling av statistikk fra brette-instituttet hos Stanford og meteorologisk på Blindern... Endret 23. juli 2013 av oyoygard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå