Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i en jente - blir målløs

Anbefalte innlegg

Hei,

Er en 21 år gammel gutt som er veldig forvirra akkurat nå!

Greia er at jeg er veldig interessert i en jente, la oss kalle henne "Marie".

Flyttet for 1,5 mnd siden med 2 kompiser til en ganske stor leilighet hvor vi har hatt fest hver fredag og lørdag siden vi flyttet inn.

Jeg kjente ikke Marie før den første festen vi hadde, men har visst hvem det er i et par år da vi har en del felles venner.

Allerede på den 2.festen vi hadde endte Marie opp i senga mi, og det som ofte skjer når 2 personer av motsatt kjønn havner i samme seng på fylla skjedde.

Dette skjedde også på den neste festen vi hadde, og de alle de andre gangene hun har vært her etter det.

Det er moro å ha en vennine som man koser litt med på fylla, men etterhvert begynte jeg å merke at det var noe mer enn bare "moro" der.

Jeg fortalte hun dette på lørdag, sa at jeg var interessert og likte henne kjempegodt, og fant da ut at hun liker meg kjempegodt og, men vil ta ting sakte da det har gått så dårlig i tidligere forhold. Vi endte igjen opp i senga mi etter festen, men denne gangen etterfulgt av småkos/klining morgenen etter (noe som ikke hadde skjedd før).

Inviterte henne over i går for å se på en film, og da var de 2 kompisene jeg bor med (som er fullt klar over hva som skjer mellom oss) tilstede.

Men jeg merket at så fort hun var i stua vår ble jeg målløs, og visste ikke hva jeg skulle si eller hvor jeg skulle gjøre av meg.

Jeg har hatt flere forhold før, og pleier ikke å ha noe problemer med damene, men jeg har aldri vært så satt ut i hele mitt liv!

Greia nå er at jeg er nervøs for at det samme skal skje neste gang jeg er med henne. Det gikk heldigvis bra i går da de jeg bor med klarte å holde samtaler gående selv om de så jeg var veldig satt ut.

Noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre fremover? Nå blir jeg nervøs bare av å tenke på å sende en sms, og er redd for å si/gjøre noe feil.

Hjeeelp! Anonym poster: 431ce902c864bb9c002a8be3acff9061 Anonym poster: 431ce902c864bb9c002a8be3acff9061

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her.

Mannet meg opp til å sende en sms og spørre om ho ville finne på noe på fredag (da skal begge de jeg bor med i bursdag laaangt unna, så har leiligheten for meg selv hele kvelden og natta :D), så tenkte å ta en prat med ho og finne ut om ho er like gira som meg! Nervøs!! Anonym poster: 431ce902c864bb9c002a8be3acff9061

• Liker 2
Lenke til kommentar

TS her igjen.

Stakk ut for å ta et par pils med en god del andre folk i går.

Etter ca 1,5 time på puben kommer "Marie" gående inn. Hun skulle møte noen venniner, men vi slo sammen bordene våre og satt sammen. Hun virket ikke særlig interessert der og da, men da utestedet stengte dro vi hjem til meg (alle sammen), og fortsatte "festen" videre der. Utover natten når vi hadde drukket en god del, virket det som om hun ble mer og mer interessert.

Hun endte igjen opp i senga mi, og det vanlige skjedde. På morgenen i dag når vi våknet lå vi bare leeeenge i senga og koste før vi sto opp.

Jeg følte at hvis jeg skulle begynne å snakke om følelser og sånt så ville jeg ødelegge øyeblikket som føltes så inderlig bra, så jeg lot være.

Hun kommer fortsatt hit på fredag, og da skal jeg snakke med henne med en gang hun kommer hit. Men problemet er at jeg virkelig ikke aner hva jeg skal si. Som sagt tidligere har jeg aldri følt det på denne måten før, og vil virkelig ikke spolere det ved å si noe "feil".

Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gå frem?

Anonym poster: 431ce902c864bb9c002a8be3acff9061

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...