Gå til innhold

Surround headsett fra Microplex...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HJELP! hørt slikt tøv!

"virker de? Det er det eneste som er viktig"????

Seff. virker de, hvis de ikke virker betyr det at du har fått et mandagseksemplar :woot:

Det er forskjell på lyd. Det er forskjell på pris. Det er forskjell på produsenter, og ikke minst, det er forskjell på folk.

Fordi én person synes det er god lyd i disse, trenger ikke en annen å synes det. Jeg for min del vil heller tippe på at disse er greie for folk som ikke tror lyd er viktig, og ikke bryr seg om det så lenge de har "teh 1337 h¤x0rs" (< skrev jeg det rett nå??) hardware sitt pinglete store, umodda og tunge chieftech kabinett så de kan komme drassende på lan og skryte av at maskina regner pi på 30 sekunder siden BIOS konfigurering ikke er deres "bag" (min gjør det på 23).

Men for all del, løp og kjøp. De rocker sikkert hodet av deg om du bare kombinerer øl og rohypnol. Det var mine "2 cents"

Lenke til kommentar

som jeg har postet tidligere jeg har kjøpt dem og det fungere utrolig bra

til spill. men det har jo åsså litt å si hvordan lydkort man har. men det

tar jeg som en selfølge at det som kjøper dette headsettet, har lydkort

som passer. det er 3 plugger som må puttes i, det er vel egentlig bare å

lese på microplex eller 3dfxcool. men ja jeg er ekstremt fornøyd med de

og surround er det. lydkvaliteten er også ganske god selv ved høy lyd på.

har man også en pc som bråker så hjelper disse veldig. de er også veldig behagelige å ha på

Lenke til kommentar

kanskje litt sent å svare 5 dager senere, men jeg får ikke adsl før onsdag :D Sittet og sett på modemet siden tirsdag da, men dog.....

Når folk sier at god lyd ikke _er_ viktig da blir man jo sint....Hvis vedkommende synes at god lyd ikke er viktig for han/hun så er det vedkommendes problem, men slike uttalelser provoserer jo, right?

Lenke til kommentar
"]

Men savner mic. Det må et headset ha.

Jeg skulle gjerne funnet en type mic som kan festes til de fleste typer headsets, som f.eks. mitt Koss PortaPro. Har bestandig likt løsninger som ikke innheolder 10 ting i en og samme enhet.

dessuten var dette headsettet på 3dfxcool.no for leeeeeenge siden....

Du har et seriøst poeng der! Dette er gammelt nytt. 3DfxCool bør få credit for å være de første til å ta inn produktet, men det skjer jo ikke (Hvis noen lurer på så har jeg forløpig bare handla på Microplex).

Og ja, det er virkelig ett ekstremt gebyr. 25 kroner er å bli flådd!

Jeg betaler 75kr i gebyr, og så vidt jeg vet så gjør alle andre også dette. Alle må si seg enig i at det er mye å betale. Jeg har flere ganger snakka med folka på Microplex om dette, og de lovte å skaffe rimeligere alternativer, men dette var halv annet år siden.

Og her snakker vi vel om summer så store som røkkes formue?

Med mindre en driter penger og er student eller familiefar på samme tid, så blir det fort mye å betale. Bare å betale 75kr i gebyr er litt vel stivt, og bestiller man alene og f.eks bare en ny cpu-kjøler, så blir fort 140kr i porto+gebyr ganske mye.

Og ja jeg driter i hertz, omh og andre dilledarer... Det eneste som er interesant i et data forum.. VIRKER de?? får du en tilnermet suround, er de gode til spill??

Så det spiller ikke noe rolle om du har en P100 eller en P4 3.2GHz så lenge det fungerer? Fint, da var det oppklart én gang for alle!

Som Kenny000 sa så vil spesifikasjonene tilsi nogenlunde hvor bra de kan bli.

Jeg vil gjette at disse hodetelefonene er helt ok til spilling, men at de ikke er fullt så bra til å høre på musikk. Det er den vanlige leksa når det kommer til det meste av lydutstyr.

Lenke til kommentar
"]

Men savner mic. Det må et headset ha.

Jeg skulle gjerne funnet en type mic som kan festes til de fleste typer headsets, som f.eks. mitt Koss PortaPro. Har bestandig likt løsninger som ikke innheolder 10 ting i en og samme enhet.

dessuten var dette headsettet på 3dfxcool.no for leeeeeenge siden....

Du har et seriøst poeng der! Dette er gammelt nytt. 3DfxCool bør få credit for å være de første til å ta inn produktet, men det skjer jo ikke (Hvis noen lurer på så har jeg forløpig bare handla på Microplex).

Greit nok at de har hatt dette produktet lenge før microplex,,men ingen la dette ut her på nyheter,, du finner garantert helt sikkert en eller annen butikk som tok inn disse 4 mnd, før 3dfxcool også!! :yes::yes:

Og ja, det er virkelig ett ekstremt gebyr. 25 kroner er å bli flådd!

Jeg betaler 75kr i gebyr, og så vidt jeg vet så gjør alle andre også dette. Alle må si seg enig i at det er mye å betale. Jeg har flere ganger snakka med folka på Microplex om dette, og de lovte å skaffe rimeligere alternativer, men dette var halv annet år siden.

Og her snakker vi vel om summer så store som røkkes formue?

Med mindre en driter penger og er student eller familiefar på samme tid, så blir det fort mye å betale. Bare å betale 75kr i gebyr er litt vel stivt, og bestiller man alene og f.eks bare en ny cpu-kjøler, så blir fort 140kr i porto+gebyr ganske mye.

Og ja jeg driter i hertz, omh og andre dilledarer... Det eneste som er interesant i et data forum.. VIRKER de?? får du en tilnermet suround, er de gode til spill??

Så det spiller ikke noe rolle om du har en P100 eller en P4 3.2GHz så lenge det fungerer? Fint, da var det oppklart én gang for alle!

Som Kenny000 sa så vil spesifikasjonene tilsi nogenlunde hvor bra de kan bli.

Jeg vil gjette at disse hodetelefonene er helt ok til spilling, men at de ikke er fullt så bra til å høre på musikk. Det er den vanlige leksa når det kommer til det meste av lydutstyr.

Lenke til kommentar

Greit nok at de har hatt dette produktet lenge før microplex,,men ingen la dette ut her på nyheter,, du finner garantert helt sikkert en eller annen butikk som tok inn disse 4 mnd, før 3dfxcool også!! :yes::yes:

Lær deg å quote! Det der var forferdelig.

For å svar posten din: Nei du vil nok erfare at det stort sett bare er 3DfxCool, Microplex og Netconnection som fører Zalman produkter her i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...