plexiknut Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Noen som har testa denne?? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMRS6F Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Nei, men spesifikasjonene på det headsettet var jo ikke så bra. Følsomheten var lav, og frekvensområdet går bare fra 50Hz. Dette er noe lyst for et headset synes jeg. Til sammenligning går et Koss Porta Pro ned til 15 Hz, og følsomheten er på 101dB. Men så er jo ikke Porta Pro et surroundset heller. Så dersom du bare er ute etter 5.1 lyden er det sikkert et greit headset... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Noen som har testa denne?? :shrug:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMRS6F Jeg kunne godt tenkt meg og prøve det. Men savner mic. Det må et headset ha. Njaal Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Holder meg til detta jeg : http://www.audioreview.com/PRD_117995_2750crx.aspx Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 dessuten var dette headsettet på 3dfxcool.no for leeeeeenge siden.... Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 dessuten var dette headsettet på 3dfxcool.no for leeeeeenge siden.... Som skulle bety at??? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 ..som betyr at "hvorfor postes dette først når det kommer på microplex?" eller lignende.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 dessuten var dette headsettet på 3dfxcool.no for leeeeeenge siden.... Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Leste en test om dette headsettet for en stund siden....fikk 7 av 10 i poeng...den relativt høye poengsummen skyldest at prisen var lav. Skal se om jeg finner linken... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 dessuten var dette headsettet på 3dfxcool.no for leeeeeenge siden.... Who fuckin' Cares? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 dessuten var dette headsettet på 3dfxcool.no for leeeeeenge siden.... Who fuckin' Cares? :wink: Lenke til kommentar
kodaken Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Who fuckin' Cares? De som ikke har lyst til å betale det grådige gebyret til micropleks kanskje ? Som gjør at mikropleks blir dyrest på alt de selger ? Et merkelig forum dette ? Micropleks finnes i tusenvis av poster ved søk? konkurentene må finne seg i å bli postet om svært få ganger i forhold. merkelig ja særlig siden for eksempel 3dfxcool er billigst på alt de to webbene har av samme vare. sniff sniff Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kanskje fordi microplex ganske enkelt er en større butikk? Microplex blir nevnt av samme grunn som at det er komplett som som oiftest blir nevnt når folk skal ha seg noe HW. Og ja, det er virkelig ett ekstremt gebyr. 25 kroner er å bli flådd! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Who fuckin' Cares? De som ikke har lyst til å betale det grådige gebyret til micropleks kanskje ? Som gjør at mikropleks blir dyrest på alt de selger ? Et merkelig forum dette ? Micropleks finnes i tusenvis av poster ved søk? konkurentene må finne seg i å bli postet om svært få ganger i forhold. merkelig ja særlig siden for eksempel 3dfxcool er billigst på alt de to webbene har av samme vare. sniff sniff Og her snakker vi vel om summer så store som røkkes formue? Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvem gidder og kjøpe Alu HodeTelefoner til 450 $ ? Tullinger! Lenke til kommentar
Solve Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg har faktisk kjøpt meg Zalaman headsettet, må si meg veldig fornøyd. kjøpte det hos 3dfxcool. jeg har ikke vært borti noe bedre headsett. spill og musikk er det jeg bruker det til. utrolig bra Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvem gidder og kjøpe Alu HodeTelefoner til 450 $ ? Tullinger! hehe enig der ^^ har du maskina i nærheten av hodetelefonerne så funker det jo like bra med noen for 3-400 spenn :-) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hvem gidder og kjøpe Alu HodeTelefoner til 450 $ ? Tullinger! Fordi det ikke finnes bedre lyd ? Er MAX bra lyd Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 DA KJØPER MAN Klipsch innebygde vegghøyttalere, bygger om rommet, så man sitter på en diger sub, og har diskanter rundtom i rommet fra klipsch = PRIS: 500 000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå