Zeph Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Informasjon om måter å få kontakt med Gamer's Paradise dersom spørsmål ikke blir besvart her: Spørsmål om FIFA 13-turneringen? Gå inn på IRC-kanalen #gamersparadise på Quakenet: http://webchat.quakenet.org Får du ikke svar der, send epost til [email protected] "Rapporter"-knappen gjelder kun for forumet. Det er ingen fra GP som leser det som havner der. Lenke til kommentar
sirbergstrom96 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 hallo kan en admin lese shaiten, og sende meg videre? vant 5-1 og har ikke lyst til å ryke ut her... Lenke til kommentar
locos79 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Faen for noe drit as Lenke til kommentar
JohnnyNguyen2900 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ser ikke hvem jeg skal spille mot! Lenke til kommentar
tayyip tulan Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 skal jeg skrive online navnet mitt Lenke til kommentar
tayyip tulan Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 kan noen hjelpe meg jeg finner ikke hvem jeg skal spille mot når jeg går på ps3 fifa 14 så kommer ikke opp den personen jeg skal spille mot heller ikke beskjed her står det bare navnet mitt og den turneringen jeg har deltatt men det kommer ikke opp på ps 3 Lenke til kommentar
GrunnlovsPolitiet Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvordan tar jeg screenshot av resultat på xbox360 ...?? Holder det å ta bilde med mobil når det gjelder sluttresultatet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå