Gotchya Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Hei for 3 måneder siden pleide jeg å ha en rar hårstyle og tok vekk hår som ligger over panna(som henger med håret) og nå har den blitt stygg og driver og barberer der heletiden men det ser stygt ut, er det en måte å ta det vekk 100% prosent på slik at den aldri kommer der og ikke blir synlig? Endret 1. oktober 2012 av Gotchya 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har du ikke en helt identisk tråd da? Du burde uansett prøve deg på mote og velvære forumet Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 http://www.ckl.no/kosmetisk-behandling/harfjerning.html Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 har sendt e-post men den henger jo med HÅRET, så hvis hu laser dama failer litt så blir håret mitt borte http://i45.tinypic.com/wcn86q.jpg et lite bildet av stedet btw 1 Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Og har folk erfaring med laser hårfjerning? gjør det vondt? må man få flere timer etter første gangen osv+ 1 Lenke til kommentar
whistle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Du har vel hatt hår der tidligere? Anbefaler deg egentlig å bare la det vokse ut, jeg. Det ser kanskje ikke så fint ut mens det holder på, men det er nok verdt det. 2 Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei jeg har istede begynt å nappe og laser kan jeg ikke bruke pga 18 prs grense men jeg lurer på noe, når man napper så blir den ikke spredt rundt? det er ikke slik som når man barberer seg? eller like mye eller verre? vil ikke at det skal spre seg rundt i panna pls svar veldig viktig jeg sitter dag og og natt og ringer folk og spør om de har noen løsninger og går og kikker i speilet hver time Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nei, virkelig, jeg forstår da ikke problemet. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Beklager å måtte skuffe deg frøken / mister, men det håret som du har tatt bildet av, kalles somregel virvler eller hårfeste. Alle har ett sted der håret starter i panne regionen, noen langt oppe, noen langt nede. Selv har jeg en virvel som gjør at håret går i en V nedover på midten av panna, Men det har vokst ut naturlig med resten av håret, og man ser det ikke engang. Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 ok men hva med spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå