Gå til innhold

Nytt forum som jeg jobber med

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei Big1forum.

Hva er formålet med forumet? Hvem er målgruppen? Hva skal det diskuteres? Grunnen til at jeg spør er at forsiden ikke virker mer enn et gutteprosjekt med noen venner?

Skal det generere penger?

Første inntrykk ikke meget bra. Det ser ut til å være under testing. Du har 3 sekunder på overbevise en nettbruker om at siden din er verdt å lese, det tok meg 0,3 s å finne ut at dette var dårlig forside.

Jeg registrerte meg, men fikk aldri noe mail med en gang, 10 min tok det.. Det er på engelsk, kanskje målgruppen er engelsk?

Designet er kjedelig, kjipt, gir meg ingen info, hvem er dere, hva skal forumet være til?

Jeg blir sittende igjen med 1000 spørmål, og ingen svar.

Lenke til kommentar

Dette kan i første omgang virke "suspekt" for tilfeldige besøkende. Engelsken er noe simpel, og setningsoppbyggingen er rar. Mangler også Store Bokstaver. Valget av navn bidrar ikke til markedsføringen når det er så uklart. Eller skal dere diskutere Pizza? Den gir altså ingen svar om noe som helst.

Les dette høyt for deg selv et par ganger:

"Why should I Join?"

"This will be answered when you join the community."

Ser du hvor jeg vil? Ingen ved sine fulle fem vil melde seg inn et sted som gir førsteinntrykk som dette, og fremstår mer som en scam enn en seriøs side. Om denne er i en svært uferdig fase, bør du være forsiktig med markedsføringen, da de som besøker den nå aldri vil besøke den igjen.

Det finnes så mange gode engelskspråklige forum der ute, at med mindre det skal diskuteres noe som siden deres er alene om å tilby, så vil ikke dette fungere.

Har du ellers tenkt på ting som sikkerhet? moderering? har du noen tanker bak siden i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...