big1forum Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei, jeg holder på å utvikle et nytt forum! Jeg har nettopp begynt og håpet dere kunne registrere dere å se og gi meg råd om ting som bør endres og det som er bra(amatør:-S) link: www.big1forum.co.nr Lenke til kommentar
xerxas Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei Big1forum. Hva er formålet med forumet? Hvem er målgruppen? Hva skal det diskuteres? Grunnen til at jeg spør er at forsiden ikke virker mer enn et gutteprosjekt med noen venner? Skal det generere penger? Første inntrykk ikke meget bra. Det ser ut til å være under testing. Du har 3 sekunder på overbevise en nettbruker om at siden din er verdt å lese, det tok meg 0,3 s å finne ut at dette var dårlig forside. Jeg registrerte meg, men fikk aldri noe mail med en gang, 10 min tok det.. Det er på engelsk, kanskje målgruppen er engelsk? Designet er kjedelig, kjipt, gir meg ingen info, hvem er dere, hva skal forumet være til? Jeg blir sittende igjen med 1000 spørmål, og ingen svar. Lenke til kommentar
Khao Manee Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tja. Hva er poenget med å lage et forum som ikke har noe formål eller er til noe? Og ikke minst: hva er poenget med å be folk, som ikke kommer til å ha noen som helst nytte av å bli medlem, om å bli medlemmer? Lenke til kommentar
jonny Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Samme tekst 2 ganger, og en haug med skrivefeil... gir ikke noe godt inntrykk akkurat... Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Dette kan i første omgang virke "suspekt" for tilfeldige besøkende. Engelsken er noe simpel, og setningsoppbyggingen er rar. Mangler også Store Bokstaver. Valget av navn bidrar ikke til markedsføringen når det er så uklart. Eller skal dere diskutere Pizza? Den gir altså ingen svar om noe som helst. Les dette høyt for deg selv et par ganger: "Why should I Join?" "This will be answered when you join the community." Ser du hvor jeg vil? Ingen ved sine fulle fem vil melde seg inn et sted som gir førsteinntrykk som dette, og fremstår mer som en scam enn en seriøs side. Om denne er i en svært uferdig fase, bør du være forsiktig med markedsføringen, da de som besøker den nå aldri vil besøke den igjen. Det finnes så mange gode engelskspråklige forum der ute, at med mindre det skal diskuteres noe som siden deres er alene om å tilby, så vil ikke dette fungere. Har du ellers tenkt på ting som sikkerhet? moderering? har du noen tanker bak siden i det hele tatt? Lenke til kommentar
userman Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 ALT for mange som har gått i denne fellen. Prøvde meg så smått på det samme da jeg gikk i 7. klasse. STOPP! Lag først et community/ide/prosjekt SÅ forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå