Gå til innhold

Ville du kjøpt en tablet til et barn under skolealder?

frankhaugen

9 stemmer

1. 1. Ville du kjøpt en tablet til et barn under skolealder?

• Ja
      1
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for farlig for barn å leke ute nå. Kidnappere overalt. Kjøp nettbrettet du!

Jeg vurderte dette selv i sommer, slik at datteren min kunne ha noe å pusle med i bilen på lengre turer. Det endte ikke med kjøp fordi jeg fryktet at hun ville ha spydd ned bilen. En annen faktor er at jeg vil at hun skal kunne lese skikkelig først. Hun har nok mer glede av det da.

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis ikke egne barn, men jeg ville latt være av økonomiske grunner. Det finnes mye spill og liknende som er mer holdbart og koster mindre. En annen ting er at barn ofte trenger mye hjelp til å sette i gang og bruke spill.

Jeg har to nevøer og ei niese i alderen 6-12 år som fikk hver sin ipod touch til jul. De bruker dem mest til spill og slikt som de fort går lei av, og jeg ser på trynet til svogeren min at han angrer som en hund hver gang han må logge seg på appstore for en av de to yngste og laste ned en ny app. På den annen side har den yngste broren min på 7 år brukt ipaden til en av de andre brødrene mine i et par år uten behov for å få hjelp eller laste ned nye apper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...