Lalo83 Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei Jeg bare lurer på om noen her vet om hva som er "best" av disse 2 skjermkortene,nylig så fikk jeg et 680 OC ( ikke TOP ) av multicom pga garantien jeg hadde av et kort som tok kvelden.. Jeg kan da sende dette inn og velge 7970 gh edition kortet om det viser seg at det er bedre,hva mener folk her ?? Finner ikke tester av OC kortet,kun TOP kortet..mulig kanskje noen her vet om noen sider? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Forskjellene er knøttsmå og varierer fra spill til spill inntil du kjører på med 3 skjermer, 2-3 kort i SLI/CFX og masse AA. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Som arni90 sier, hvis du ikke skal kjøre på veldig store oppløsninger etc hadde jeg mye heller bare brukt 680 kortet, og spart meg tiden det ville tatt å sende inn kort få tilsendt nytt etc etc. Lenke til kommentar
Lalo83 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Ok,da bare beholder jeg skjermkortet ,spiller bare på 1080p oppløsning uansett Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå