Toalettet Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei! Jeg synest det er veldig godt å ta en røyk inniblandt. Er jeg alene om det? 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) ja, du er peis mutters mo aleine om den lysten Det tar jeg meg en sigg på Endret 1. oktober 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er dette virkelig noe du lurer på? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Ro dere ned, ta dere en sigarett. 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Finnes bedre alternativer. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hahaha, måtte le når jeg så hva du skrev ved siden av avataren din. Men fra spøk til fjernsyn, det er jævla godt å bare dra inn litt nikotin ! 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 samtidig så drar du inn mye dritt... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 TS: Basert på mine observasjoner er det veldig mange som er enige med deg. Men hva er egentlig poenget med tråden? Å starte en diskusjon rundt skadeligheten av røyking? For du vet det vil ende med det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ro dere ned, ta dere en sigarett. Ja, det er digg, men prøv hvor lite digg det er å måtte utføre flere "drepende" kondisjonsøkter i løpet av uken for å holde kapasiteten ved like ... Da tenker jeg du kommer til å forbanne den lille giftpinnen, du også Har selv sugd i meg svineriet i over 40 år ... skikkelig digg, jada jada ... Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe jeg gir jo egentlig faen i hva dere syns. Bare lurer på om det er flere som syns det er godt med en sigarett i blandt <3 Men jeg vet at alle som prøver det 2-3 ganger får KOLS etter 1 år og dør etter 2 år osv. jadadajda 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hver gang du tar et drag av røyken tar røyken et drag av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå