orodreth Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hadde tenk å kjøpe et fireblade kort, men det kommer jo aldri. er det noen andre kort som er tilsvarene like bra som jeg kan kjøpe! (som er på lager) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kort som har Samsungs 2,8ns RAM er like bra, og det finnes sikkert en del av disse. Du får se på litt tester der de nevner hvilke RAM-brikker som brukes på kortene... Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 jeg klarer ikke å finne det med samsungrammen, alt er utsolgt fra lager. vil så gjerne ha nytt grafikkort! Lenke til kommentar
SaM Tha Man Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 prøv å få kjøpt et gammelt 9500 np kort bruk og mod det du Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 alle sier at jeg skal kjøpe et 9500 nonpro men det finner jeg ikke Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 ok, takk. er det bare seriøse folk på det bruktmarkede. det går vel ikke an å finne nytt 9500 med 256 bit ram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå