Nstin Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Etter å ha hatt iPhone 3GS og iPhone 4 er jeg nå drittlei alt som heter Apple. Lei mobilen og hele selskapet. Jeg har en iPhone 4 nå. Den fungerer som den skal, men vil ikke ha et Apple produkt lenger. Er det noen telefoner dere kan anbefale meg å kjøpe? Ikke altfor dyr og helst ikke så veldig mye dårligere. Har sett litt på huawei og synes de så veldig fine ut. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Føler det samme for tiden selv. Apple har skuffet meg 2 år på rad (4s og 5) med sine "nye" mobiler. Jeg personling kommer til å gå for en Samsung S3 nå, som helt klart er den beste telefonen på markedet i mine øyne. Samme pris som en iPhone og helt uten restriksjoner og Apple's slaviske pisk. Gl Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Anbefaler Samsung Galaxy S3. Hadde selv 4S. Samsungen er helt klart bedre. Den er den beste på markedet i mine øyne for øyeblikket. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Optimus 4x for du for 3k på Elkjøp nå. Det er mye for pengene. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg ville ventet og sett litt utover høsten før jeg kjøpte ny mobil nå. Selvsagt finnes det jo både HTC, LG og Samsung med meget gode telefoner nå, men jeg tror Optimus G kan bli spennende, og den kjøper jeg uten tvil om den har støtte for norsk LTE. LG har jo gjort det til en vane å komme med nye sensasjoner når det gjelder kraft ved hver store lansering. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så har jo nye Samsuns Note kommet også, som er en skikkelig monstertlf. Dog veldig stor i størrelse. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Men dette virker som veldig dyre telefoner. Før så likte jeg å ha noe skikkelig bra. Men jeg bruker stort sett bare telefon til sms, ringing, facebook, en del kart og GPS og litt spilling. Virker som bortkasta penger å kjøpe noe som kan så mye mer. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Enklere å komme med forslag dersom du gir en indikasjon på hvor mye du ønsker å bruke på en telefon. Hva som oppfattes som billig er veldig forskjellig fra person til person. Dersom du ikke trenger det nyeste av det nye, er jo Samsung Galaxy SII fortsatt en meget god telefon. Den blir selvsagt rævkjørt av de nyeste telefonene på markedet, men til bruket du oppgir burde den fungere fint. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Fysisk størrelse? Noe som er spesielt ettertraktet i en ny mobil? (godt kamera, god skjerm, lett å holde, god batteritid, støtte for SD kort, responsiv, vanntett osv) Også selvfølgelig, hvilket pris nivå du ser etter. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fortell oss hva du vil bruke telefonen til og hvilke ønsker du har. Ta alle påstander fra folk om at "telefon x er mye bedre enn iPhone" men en stor klype salt, da vedkommendes oppfatning av hva kriteriene en telefon skal bedømmes ut ifra ikke nødvendigvis er de samme som dine. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Anbefaler trådstarter og ta seg en tur rundt om i butikkene. Kan være greit å kjenne hvilken størrelse som passer best i hånden, om Android kjører greit på telefonen (husk å restarte demo telefoner). Er mye bra og mye skit der ute når det kommer til Android telefoner, så kan være fort å få ett dårlig inntrykk om man tester billigtelfoner osv. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tja, alternativt kan du vente på WP8 som kommer i løpet av kort tid. WP er et veldig bra OS, spesielt om du er vant til iOS fra før med restriksjonene det innebærer. WP er sykt kjapt og enkelt, passer som hånd i hanske til ditt bruk. Du kan sikkert klare deg fint med en WP7.8-mobil i stedet for en WP8 også, selv om jeg personlig ville hatt WP8. SGS3 er finfin den, har den selv, men til enkelt bruk som "ringe/sms/mail/browse/dalle" er WP fantastic. Kanskje Lumia 920 eller 820 er noe for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå