inkognym Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 14. oktober Det kjedelige med dette bildet er at fokus er på en fyrs bakhode. Om du tror du kan gjøre bedre kan du gjerne forsøke manuellfokus i kveldslys utendørs etter et par pints. Uansett trenger ikke dette bildet skarphet. 1 Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Stealth shooting er alltid en utfordring, men det hjelper å være forberedt. Ville du sett den komme? 17. oktober Eneste bildene jeg fikk tatt var på tuben. Stort sett en utfordring å ta bilder, spesielt med en 57mm equivalent. Mye folk, trangt. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 16. oktober Ser at det ble litt surr i rekkefølgen, men fikk tatt dette på vei hjem en kveld. Kombobreaker (ikke lenger sort/hvitt). Forsøkte det, forsåvidt, men likte dette bedre. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Meget bra serie. Liker særlig s/h bildene! Objektivet ser ut til å ha interessant effekter også. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Liker stemningen i bildene dine veldig godt. Tror også det siste hadde gjort seg i s/h. Liker hvordan bilen og motorsyklisten er i tydelig bevegelse, mens mannen og damen ikke har samme bevegelsesuskarphet ved seg. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fine SH-bilder, med god stemning som Bykatt sier. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Enig med bykatt - tror bildet den 16. vil gjøre seg godt i s/h. Liker s/h konverteringene dine - bra kontrast og tomeomfang. Og, jeg har ikke tenkt å prøve meg som stealth-fotograf med Pen optikk, så jeg skal ikke kommentere fokusbommen Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Enig med tomsi42 og Bykatt, men kunne kanskje blitt hakked bedre dersom mannen ikke hadde blitt skalpert. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har hatt en sort/hvitt versjon liggende, valgte vel fargene for å få frem litt blasse høstfarger. Jeg ser at hodet er skalpert, men komposisjonen har jeg igrunnen ikke noe i mot. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 17 oktober ble meget bra. Flott fortellende bilde fra tuben. Blinkskudd! God sorthvittkonvertering. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fine sort hvitt bilder av folk. Bilde fra tuben er fav. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Den 17. var som Kenneth S poengterer et blinkskudd. Godt fanget situasjon og god konvertering til s/h. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Takk for kommentarer. Husker jeg rett fyltes vognen opp på neste stasjon: heldig om man får sitteplass i rushen. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) 21. oktober Hadde egentlig glemt at jeg tok bilder på søndag, men fant dette på minnekortet i dag. Var også det eneste bildet jeg hadde, så ikke så mye å velge mellom. Endret 23. oktober 2012 av inkognym Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Stemningsfullt dette også. Cola-boksen skiller seg ut. Klarer ikke bestemme meg om jeg ønsker den bort eller ei. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 23. oktober Kjapt høstbilde på vei hjem. Også to kasserte varianter. Litt ulikt utsnitt/blender. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fint fra markedet, colaboks eller ei (synes egentlig stanga forstyrrer mer), flott lys på olivenene. Klassisk høstbladbilde, men med en fin vri oppover! Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jepp, stanga funker ikje, men tror jeg tok bildet i fart. Brukte ikke mye tid på komponering, i alle fall. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Dagens var bra, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det er det valgte eller første spoilerbilde som er mest bra. I begge slynger trestammen seg som en S oppover/innover. Spoilerern scorer på at vi kan se greinene, mens hovedbildet scorer på at bladene får mer oppmerksomhet. 14. er flott og jeg har ikke noe å utsette på fokus egentlig. Følelesen av stinn brakke kommer frem så det holder. Tube'n i 17. er gjenkjennelig fra overfylte vogner jeg har sett før. Gjespingen her angir morgenfølelse, mens Evening Standard motsier det totalt. Litt forvirring blant synapsene skader ikke. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Fine bilder, tube-bildet er bra, det samme er 21.oktoberbildet selv om det ikke har like mye atmosfære som det første bildet i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå