ibi-ubu Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Eg har telenor og er forsåvidt nøgd med det, men eg hadde nok bytta til NGT om eg kunne. NGT leverer ikkje der eg bur, og har heller ingen planar om det. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har kun fasttelefon (abonnement) fra Telenor, og hadde det ikke vært for min samboer hadde den også blitt sagt opp ganske så umiddelbart :wink: tele2 har fasttelefon abb. Ingen grunn til å støtte tyranen. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har kun fasttelefon (abonnement) fra Telenor, og hadde det ikke vært for min samboer hadde den også blitt sagt opp ganske så umiddelbart :wink: tele2 har fasttelefon abb. Ingen grunn til å støtte tyranen. Javel, det viste jeg ikke, det skal sjekkes opp ! Takk skal du ha ! Lenke til kommentar
johna Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg måtte velge telenor,, fordi de var de eneste i mitt område, faktisk sentralt i trondheim! endelig utbygd, ringer NGT for å høre om de skal levere her også, mne nei. Måtte bite i det sure eplet og ta Telenor. buhu. Men jeg VET, at om ikke alt for lenge kommer en leverandør som banker alle når det gjelder priser. Da mener jeg det seriøst, banker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 nettopp bestillt telenor adsl fordi de er absolutt de eneste som tilbyr adsl her jeg bor!.. og fordi det banker dritten av 33,6 modemet jeg har nå.. :wink: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Nextgentel leverer også nå til alle plasser hvor Telenor leverer adsl De leverer ikke her i allefall, og jeg har Telenor ADSL. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vår sentral kan ikke ha NGT.... enda! Selvfølgelig ville jeg hatt nesten hva som helst annet hvis det var muligheter for det! Ellers er ikke Telenor SÅ galt som dere skal ha det til her hos oss. Jeg har 1024/256 Telenor ADSL og download ligger på 1090 kbps ca. i gjennomsnitt... Det med uploaden er en annen sak, den kunne godt vært litt bedre. Men uansett, gleder meg til NGT bestemmer seg for iallefall å TENKE på å bygge ut sentralen vår... Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 nextgentel leverer ikke hos meg, det gjør derimot telenor og bluecom. så hvilke informasjon sitter du inne med når du sier at de leverer der hvor telenor leverer? skulle mer enn gjerne hatt NGT i stedenfor.... noe annet. Sjekk www.nextgentel.no , de har lansert nye produkter.. ADSL Alpha , er det de kan levere på steder der bare telenor har bygd ut.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 NGT kommer vel rundt om kring etterhvert. Ikkeno poeng i å støtte de svina, nå gått over til chess på mobilen, og her hjemme har vi tele2 fast-telefon. Pappa har prøvd å snakke med telenor kundeservice, og etter det har han holdt seg langt unna alt som heter telenor! Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vår sentral kan ikke ha NGT.... enda! Selvfølgelig ville jeg hatt nesten hva som helst annet hvis det var muligheter for det!Ellers er ikke Telenor SÅ galt som dere skal ha det til her hos oss. Jeg har 1024/256 Telenor ADSL og download ligger på 1090 kbps ca. i gjennomsnitt... Det med uploaden er en annen sak, den kunne godt vært litt bedre. Men uansett, gleder meg til NGT bestemmer seg for iallefall å TENKE på å bygge ut sentralen vår... ADSL ALPHA ** ADSL Alpha 704 ***(704/128) kr. 378 kr. 418 kr.468 ADSL Alpha 1024 (1024/256) kr. 525 kr. 565 kr. 615 ADSL Alpha Etablering kr. 998 kr. 998 kr. 1298 *) Ikke tilgjengelig. **) Alphaproduktene er kun tilgjengelige i utvalgte områder hvor NextGenTel ikke leverer de øvrige produktene. ***) Du må ha fasttelefon for å bestille ADSL Alpha 704 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Selvfølgelig ville jeg hatt nesten hva som helst annet hvis det var muligheter for det!Ell Så hvorfor bytter du ikke ISP da? F.eks Bluecom har svært gunstige ordninger hvis man ønsker og bytte fra Telenor ADSL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg har telenor 1024...bytter gjerne! men vet ikke om noen andre som tilbyr her, NGT gjør det ikke enda. Hvilke andre er verdt å sjekke? bluecom, tele2. noen andre? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg har telenor 1024...bytter gjerne! men vet ikke om noen andre som tilbyr her, NGT gjør det ikke enda. Hvilke andre er verdt å sjekke? bluecom, tele2. noen andre? Bluecom tilbyr vel gratis overgang så sant du er utenfor bindingstiden. Og kan du få TN så kan du få Bluecom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 kan du få TN så kan du få Bluecom. det var rart,sjekka nå. ADSL og SHDSL er ikke tilgjengelig ADSL og SHDSL er dessverre ikke tilgjengelig for din husstand på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 det var rart,sjekka nå. ADSL og SHDSL er ikke tilgjengelig Ok, hvis du sender meg en PM med nummeret ditt skal jeg sjekke nærmere. Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg kan tildels forstå hvorfor Telenor kaprer så mange kunder som de gjør: 1. Markedsføring - Telenor er det selskapet som kjører mest intensiv markedsføring. Og "folk flest" kjøper salgsargumentene uten å blunke - fordi de ikke vet bedre. 2. Salgskanaler - Man kan kjøpe sponsede "ADSL-pakker" der man ferdes. F.eks. på Spaceworld og Elkjøp kan du eksempelvis få ADSL uten etableringskostnad, en bredbåndsrouter til kr. 1,- eller noe annet "billig" på kjøpet. For ikke å glemme at det er mange som fremdeles har sperre mot å bestille noe som helst via internett. Følgende utsagn blir vel her på forumet tolket på samme måte som å banne i kirken: For en stor del av norges befolkning er faktisk ADSL fra Telenor et produkt som er godt nok: Man er koblet til internett 24/7 - og surfingen går mye raskere enn med modem/ISDN. At det er 1GB grense på nedlasting betyr nødvendigvis heller ikke så mye for mange. Det er, tross alt, ikke alle som "finregner" på hastigheten man oppnår fra sin ISP - slik vi gjør her på forumet...... PS! Jeg har ikke ADSL fra telenor (100% uaktuelt) Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 nextgentel leverer ikke hos meg, det gjør derimot telenor og bluecom. så hvilke informasjon sitter du inne med når du sier at de leverer der hvor telenor leverer? skulle mer enn gjerne hatt NGT i stedenfor.... noe annet. Sjekk www.nextgentel.no , de har lansert nye produkter.. ADSL Alpha , er det de kan levere på steder der bare telenor har bygd ut.. jaha.. og hva med sentralen da ?? er det slik at du bruker telenor sin sentral da ? for det vil jeg helst unngå !! jeg har nok av problemer med telenor som de aldri har fiksa.. så om 2 måneder eller mindre, så skifter jeg over til www.kvalito.no .. før jeg fikk adsl fra telenor så var telenor det eneste som kunne levere det + at vi fikk 20% i rabatt av borretslaget osv.. men jeg ANGRER på at jeg kjøpte det, og gleder meg nå når jeg skal få meg nytt abbo. jeg har så å si aldri fått det jeg betaler for.. når man betaler for ei 24/7 linje så må den være 24/7 og ikke 12 timer inett, 20min uten inett og videre 2 timer inett osv osv.. slikt skjer hos meg faktisk.. jeg har ALDRI hatt ei stabil linje, den faller ganske ofte og jeg er drita lei nå.. er det noen som har noe erfaring ifra kvalito ?? vil helst være sikker på hva jeg kjøper *ngt vil ikke bygge ut sentral her, og jeg går ikke for ALPHA linja..* Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg sjiftet over fra Telenor ADSL fri nedlastning til ca 700 kr i mnt. (714kb). Har TELE2 nå, ca. 500 kr i mnt. 714kb, 10 e-postadresser, webmail, hjemmesideplass (20 mb eller noe sånt) , Myemye bedre service (tlf 02000 ) Og mye mye mer. er mye bedre fornøyd med tele2 ein telenor fra nå. Sjønner nesten ikkje hvorfor folk velger først TELENOR ADSL de er jo ikkje fri nedlastning ein gang Jeg ville sjekt litt mere opp ein og velge Telenor ADSL før alle andre (Fordeom jeg hadde telenor før men vi fikk rabatt pga. jobb) Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg sjiftet over fra Telenor ADSL fri nedlastning til ca 700 kr i mnt. (714kb). Har TELE2 nå, ca. 500 kr i mnt. 714kb, 10 e-postadresser, webmail, hjemmesideplass (20 mb eller noe sånt) , Myemye bedre service (tlf 02000 ) Og mye mye mer. er mye bedre fornøyd med tele2 ein telenor fra nå. Sjønner nesten ikkje hvorfor folk velger først TELENOR ADSL de er jo ikkje fri nedlastning ein gang Jeg ville sjekt litt mere opp ein og velge Telenor ADSL før alle andre (Fordeom jeg hadde telenor før men vi fikk rabatt pga. jobb) [/url] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg får det jeg betaler for jeg. Jeg og. Jeg får litt mer enn jeg betaler for, og jeg er ærlig talt fornøyd med Telenor. Svært lite nedetid, og linjen holder over spesifisert hastighet. Og nei, jeg kan ikke få NGT. edit: jo, det kan jeg visst ... Men nå flytter jeg sannsynligvis de nærmeste dagene, da blir det kanskje NGT på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå