Tri66er Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Hei! Beklager om dette er feil plass for denne tråden. Igår "forsvant" ene lagringsdisken fra PCn min etter strømbrudd. Harddisken er/var satt til E: Det er av typen Seagate 2 TB Green disk. Disken vises heller ikke under diskmanagement. Noen som har en idee om hvordan jeg kan finne tilbake disken(helst med innhold)? Takk på forhånd! Mvh Kim EDIT: Vennligst spør om dere trenger mer informasjon. Endret 1. oktober 2012 av Tri66er Lenke til kommentar
kal.50 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kan tenkes at strømbruddet har "drept" disken men det kan også skyldes at OS,et har fått seg en smell. Det jeg ville prøvd er. 1.Testa disken i en annen maskin vis mulig. 2.prøvd å koble den til en annen S,ata port. 3.Prøvd med en annen kabel.(kan ikke sjønne at strømbruddet skulle klare å kverke kabelen men greit å utelukke den også som feilkilde.) 4.Ville kjørt en scandisk på OS disken uansett etter et slikt strømbrudd. Husk at du tar backup av alt viktig før du gjør noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå