Gå til innhold

Tekken tag tournament serverne?

Altenborn

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Har spillet men har ikke prøvd online modusen enda.

Jeg vil nok si at det er på omtrent samme nivået som 6'ern men en smule bedre.

Ta dette med en klype salt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+412

Konklusjonen min er vell at dem er ganske så like. Online-systemet er blitt mye bedre enn 6'ern.

Raskere og nå finner den bare servere med like god connection som deg (med mindre om du stiller på hva den skal søke etter).

Lenke til kommentar

Det er sinnsykt mye bedre enn Tekken 6 og alle andre slåssespill online. Vil du ha et slåssespill med online-spilling som faktisk fungerer er dette eneste mulighet. Lag kan det bli, men det går så fort å finne matcher at du kan praktisk talt spille kun mot spillere med linjerank 5. Selv spiller jeg mot både rank 4 og 5 siden litt lag ikke plager meg, særlig når man vet å utnytte det til sin fordel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg føler at det er litt jævlig online. Er så mange som bruker utrolig mange sleipetriks for å vinne.

Hva heter du på PSN? Kanskje vi kunne prøvd en match? :)

I såfall, ikke gjør slike sleipe "tag-throws" 24/7 som dem gjør på meg. :(

Lenke til kommentar

Jeg føler at det er litt jævlig online. Er så mange som bruker utrolig mange sleipetriks for å vinne.

Hva heter du på PSN? Kanskje vi kunne prøvd en match? :)

I såfall, ikke gjør slike sleipe "tag-throws" 24/7 som dem gjør på meg. :(

Throws er noe av det misliker mest med Tekken, men vet man å holde tempoet oppe er det ikke alltid motstanderen får tid til å tenke på throws. Vanligvis er det jo en ganske risikabel taktikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jin Kazama har noen supre spark men Hworang er bare helt konge! Sparkene hans er raske og effektive. Skader dessuten noe sinnsykt og han kan man lett få til noen comboer med. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...