Altenborn Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Er det fortsatt slik at onlinen er helt ubrukelig på tag tournament 2 som i tekken 6? Om det ikke lagger online er det 110% kjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har spillet men har ikke prøvd online modusen enda. Jeg vil nok si at det er på omtrent samme nivået som 6'ern men en smule bedre. Ta dette med en klype salt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Konklusjonen min er vell at dem er ganske så like. Online-systemet er blitt mye bedre enn 6'ern. Raskere og nå finner den bare servere med like god connection som deg (med mindre om du stiller på hva den skal søke etter). Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det er sinnsykt mye bedre enn Tekken 6 og alle andre slåssespill online. Vil du ha et slåssespill med online-spilling som faktisk fungerer er dette eneste mulighet. Lag kan det bli, men det går så fort å finne matcher at du kan praktisk talt spille kun mot spillere med linjerank 5. Selv spiller jeg mot både rank 4 og 5 siden litt lag ikke plager meg, særlig når man vet å utnytte det til sin fordel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg føler at det er litt jævlig online. Er så mange som bruker utrolig mange sleipetriks for å vinne. Hva heter du på PSN? Kanskje vi kunne prøvd en match? I såfall, ikke gjør slike sleipe "tag-throws" 24/7 som dem gjør på meg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jeg føler at det er litt jævlig online. Er så mange som bruker utrolig mange sleipetriks for å vinne. Hva heter du på PSN? Kanskje vi kunne prøvd en match? I såfall, ikke gjør slike sleipe "tag-throws" 24/7 som dem gjør på meg. Throws er noe av det misliker mest med Tekken, men vet man å holde tempoet oppe er det ikke alltid motstanderen får tid til å tenke på throws. Vanligvis er det jo en ganske risikabel taktikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det er så. Mange spillere jeg har spilt mot er ganske så aggresive og holder seg lite i forsvar. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det er så. Mange spillere jeg har spilt mot er ganske så aggresive og holder seg lite i forsvar. Joda, det varierer mye. Har sendt deg pm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Så det. Hvilke karakterer foretrekker du? Jin Kazama og Hworang her. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Så det. Hvilke karakterer foretrekker du? Jin Kazama og Hworang her. Varier fra spill til spill, men i TTT2 spiller jeg mest Nina og Feng. Men jeg har også brukt en del Ogre, Anna, Bruce, Kazuya, Steve og en del flere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kazuya har noen skikkelig bra spark. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Kazuya har noen skikkelig bra spark. Spark, slag og dessuten lasere. Kazuya er top tier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Jin Kazama har noen supre spark men Hworang er bare helt konge! Sparkene hans er raske og effektive. Skader dessuten noe sinnsykt og han kan man lett få til noen comboer med. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg kunne tenkt meg noen å sloss med, siden jeg er ganske ny =) . Spiller mest lee, Jin og litt raven. Spilte kazuya og hwoarang en del i første ttt og t4, dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Vi kan godt ta en match du og jeg. Hvilken konsoll spiller du? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ps3 =). Brukernavnet er SasoriKishi, og jeg er skammelig dårlig på tekken tag tournament 2 =p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Herlig! Bare legg til Kromskallen så kan vi spille senere. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Sold. Neppe i dag, blir litt pilsing, men snart =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Den er greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå