Kenneth Solfjeld Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Ja takk for det! Jeg så at hvis det ble croppet til under vinduet, ble det veldig riktig. Derfor lot jeg være. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ja takk for det! Jeg så at hvis det ble croppet til under vinduet, ble det veldig riktig. Derfor lot jeg være. Enig i det. Vinduet oppe gir en mye mere dynamisk komp innenfor et kvadratisk format. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Lekkert gatubilde. Selv hadde jeg sikkert croppet vekk vinduet, men ser at det her er bedre og luftigere. Det er det jeg liker best med disse festene, at man lär seg mye av å se hvordan andre komponerere sine bilder. Endret 12. oktober 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Meget bra. Småslitent hus, travel pike. Godt timet rett foran døra (med håndtak). Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Befriende med et "street"-bilde som ikke står på snei! Passende lukkertid med tanke på jenta her, enig i at vinduet bør være med. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Takker! Har ikke fått tatt så mye bilder i det siste, men regner med å komme sterkere tilbake i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 11 Oktober Svart og Kvitt ISO50|f/5.6|1/125sek. 13 Oktober Balsokk re-visited ISO100|f/11|1/1000sek. 17 Oktober Hanging on ISO50|f/8|1/400sek. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 13 oktober ble fin og mektig! Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kjempefine alle de tre siste her, har spesielt sansen for visuelle gåter som "Svart og kvitt" Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Takker og bukker! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Har i det siste hatt lite interesse for oktoberfesten, og har hatt veldig lite lyst til å løpe rundt med 55mm. Har tenkt å ta meg sammen fra og med nå! 19 Oktober Melankoli II ISO200|f/11|1/320sek. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Wow. Vet ikke hvlket jeg skal fremheve, da de er gode hele bunten. Du er dyktig! Tror jeg heller mot det siste, forresten. Det var et flott landskapsbilde som gjør seg godt uten farger. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Takk for det Keyzer. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 En særdeles allsidig fest Det skarpe lyset på "Helt på stasjon" gjorde det veldig lekkert, i tillegg til å være god dokumentering. Favorittene er nok "Utsikt fra Balsaakka", med de flotte fargene i forgrunnen opp mot det mer grå og tunge i bakgrunn. Samt "Hanging on" - flott dokumentering av høsten, i motlys Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fine bilder igjen, særlig 13 med sitt lys og 19 med tredelt komp. Veldig bra! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Takker folkens! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Melankoli II er nydelig. Flott komponert med de tre forskjellige "delene", og fint motiv og etterbehandling. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Flott lys i Balsokk revisited. Liker også Melankoli II - s/h kler motivet godt. Jeg kunne muligens tenkt meg en liten beskjæring i bunn. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Takk for kommentarer! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Enig med twoeyes, der. Man lurer svært på hva de svarte og hvite dingsene er. Tenkte et øyeblikk på trekkspill, men det kan vel være noe helt annet. Geometriske mønstre og de delvis gjennomsiktige hvite knappene fascinerer. "Balsokk re-visited", er fremdeles mektige fjell med utrolig setting av lys og vær. Men den første "visit'en" hadde mer intense farger både i forgrunn og i fjellene. Nr. 2 scorer høyt på sollyset som lyser opp fjellet til høyre. Et ekte Solfjeld. "Hanging on" er fremdeles natur, men her er vi mye nærmere på. Nok en gang fenomenal lyssetting, et vakkert bilde rett og slett. Hvor er "Melankoli I"? I en annen fest? Uansett nok et majestetisk landskap med snø, skyer og tåke dandert på sedvanlig vis. Fatter ikke hvordan du får naturen til å stille opp slik. Min første innskytelse var den samme som Tom hadde, men etter å ha sett litt lenger på bildet blir jeg usikker overfor den store mester. Håper du ikke mister interessen helt, naturbildene dine lyser opp hele forumet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå