Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) 7 Oktober Kurt ISO800|f/5.6|1/80sek. Håndholdt Bildet er ikke beskjært. Endret 7. oktober 2012 av Kenneth Solfjeld 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Takker Jann. Åja du er ranværing. Gikk med illusjoner om at du var en ekte øyvøring. Hehe ikke helt dær ute ifra nei. Flott de 2 siste her, den knalle fargen var bare flott å se på. Godt portrett bilde av kurt liker lyset og skyggene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ganske røff beskjæring av Kurt, men du verden for en s/h-konvertering. Dette kan du. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Takk takk! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Knalltøft bilde av Kurt. Får assosiasjoner til en gammel bokser el.l. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Takker Jan! Endret 8. oktober 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 8 Oktober Utsikt fra Balsaakka ISO50|f/11|1/320sek. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Utsikten sin det. Wow, for noen farger. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Flott vy og bilde av den! God komposisjon og herlige farger. Muligens syns jeg at fjellen er litt unaturlig blå, men meget pent likevel. Det er bare "pirk", tror jeg dere sier på norsk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Nå er det ikke noen overraskelse med gode landskapsbilder fra den kanten, og nå som du har et landskapsobjektiv med godt smurte blenderlameller så blir det ekstra bra. Og ekstra bra er det. Meget flotte farger i tre soner. Det må ha vært slitsomt, men at du tok deg bryet med å drysse melis langsmed fjellkammen var jammenmeg bryet verdt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Takker for feddback! Endret 9. oktober 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Flotte bilder! Likte særdeles godt portrettet! Original vinkling, men meget meget bra! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Veldig stemningsfullt og bra portrett. Liker komposisjonen og stemningen som gis gjennom Svart/hvitt. Kraftige og flotte farger og kontraster i 8. Utsikt også! Bra jobba! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Takker! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Meget flott landskaps bilde, alle de fargene fra bunnen til topp tar blikket. Og prikken over i'n med snødekte fjelltopper flott arbeid! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Takker Jann. 10 Oktober Passering av 3 dører derav 1 uten håndtak ISO50|f/8|1/25sek. Håndholdt. Var en snartur i Tromsø i dag. Ble ikke så mye fotografering, men jeg fikk tatt bl.a. dette. Som jeg ble helt greit fornøyd med. Evt. Dette. Endret 10. oktober 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er godt å se flotte landskap her også! Nydelig - enkelt og greit. Passering 10. oktober er linjerent og skarpt (bortsett fra personen da, selvfølgelig) Jeg prøvde å se det for meg uten vinduet i overkant, men det funker bra med vinduet også; litt luftigere. Flott i svart hvitt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Takker! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ha ha ha. Man trenger kanskje ikke mer enn to håndtak? Det pleier jo å holde! Men når man har tre dører, så... Som Linepusle sa: Det hadde funket uten vindu også, men et herlig bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå