tomsi42 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vanvittig stilige tårn. Hørt om flere som snakket om de helikopterene - greit å få bevis på at minst et av de faktisk var der Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Randi: Grumsete skal være sikkert. BjørnÅgeS: Du sier noe. Nesten et paradoks, men ikke helt. Jeg har i alle fall tatt bilder i festen hvor jeg i det minste har forsøkt å få ting skarpe. Nelson09: Den _er_ en multi-tool. Jeg oppfatter den i hvert fall slik. Flott at folk har forskjellige favoritter. Tom: Disse tårnene er det mange av i sjøkanten. Var på nippet til å storme ut for kanskje å få med en sveip med alle de tre helikopterne, men det ble med "nippet". Takker og bukker for kommentarer. De tre "tårnene" er som dere kanskje har sett, mastene på tre seilbåter i opplag. Ingen forsøk på panorering eller noe, bare håndholdt på altfor lang lukkertid. Jeg tok bilder på stativ som ble skarpe også, men de ble kjedelige i forhold. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Båt bilde med den skarpe blåsa likte jeg godt. Flott lys og komp. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) "Slanke tårn" ble veldig lekkert og fascinerende. Jeg er stadig overasket over vår higen etter superskarp optikk, og så er det de virkerlig uklare bildene som fenger mest Ja, ikke sant? Har også tenkt på det. Önsker jeg kunne "lage" den typen av bilder for jeg liker dem virkeligen. Det ser så lett ut, men det er det slett ikke. Endret 26. oktober 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Jann.: Takker for det. bare flaks at den båten kom mens jeg holdt på å styre med kamera. Helena: Mange takk. For å "lage" den typen bilder, må man rett og slett bare forsøke om igjen og om igjen. Noen ganger fungerer det, andre ganger ikke. Det var en tilfeldighet at jeg tok et bilde på denne måten i det hele tatt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 26. Oktober Småbåthavn Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Her er det tydelig at vinteren er i anmars. Ingen båter og antydning til isdannelse på vannet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fortsatt fin variasjon i bildene, tårnene ble veldig fine - og i det siste sitter kompen som ett skudd, de tre stakene foran og brygga bak. Ser isnende kaldt ut! Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Fin komposisjon og nydelige fargetoner den 26. Likte også de luftige tårnene godt. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Tøft Småbåthavn! Spennende linjer og refleksjoner. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Småbåthavn ble lekkert, herlig komp, refleksjoner og liker fargetonene i hele bildet her. Godt jobba! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 BjørnÅgeS: Vinteren er nok i anmars, men ingen is ennå. Det er lang lukkertid sammen med noen krusninger på vannet som gir det innstrykket. Jan R. Halvorsen: Det _er_ kaldt. Litt for kaldt skulle det vise seg. twoeyes, Linsepusle, Jann.: Hyggelig at dere liker det. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 27. Oktober Riller Har ikke vært i form i helgen, så det blir innebilde fra lørdagen. Ble nok for nedkjølt under fotografering av "tårn" og småbåthavn. 28. Oktober Oi, det var en sværing Har ikke vært i form i dag heller, men stakk så vidt ut av bilen i forbindelse med et ærende. Fløtt deg, gammer'n Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Rillene var psykedeliske, og de måkene fanget du raskt....god bedring til deg. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kompen på rillene er i mine øyne helt topp, utnytter diagonalen og skaper dynamikk med de to ulike halvdelene. SH et godt valg! Fokuset på måkebildene spot on på hodet, skarpheten likeså. Bra vi fikk spoilerbilde også.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Riller=flott! Helt klart noe forkjølelsesgreier ute og går. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Oi, Riller ble lekkert! Fascinerende bilde som jeg kan se på lenge. Godt komponert og etterbehandlet. Fin stemning og fokus i måkebildene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 En liten kollaps på slutten her pga en kraftig forkjølelse. Beklager det, men er nok ovenpå igjen om noen dager. Skal i alle fall forsøke å få kikket gjennom de andre trådene etter hvert. Randi: Takker, det kommer seg nok etter hvert. Jan R. Halvorsen: Takk, rillene er fra støvhetta/fasepluggen i mellomtoneelementet i stereohøyttalerne mine. Et lass med mellomringer selvfølgelig. Anew: Ja, er nesten _for_ kjølet. Rillene falt tydeligvis i mer smak enn jeg trodde. Takk for det. Helena: Hm, enda noen som likte rillene. Ikke alltid så godt å forutsi andres preferanser, men det er kanskje like greit. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 30. Oktober Blått inferno 31. Oktober Regn og slaps Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Sterk avslutning. Stilrene kunstverk! - nesten de beste i hele den flotte tråden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå