BjørnÅgeS Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tror du gjorde det rette valget den 22. Fargene gjorde utslaget. Godt gjennomført. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Mange flotte bilder her. Liker spes fuglene den 11 og den ferdigrusta trappa Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Enig med forrige jedi. Fargene gjør susen. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 mange flotte siste bilder her, likte gilenderet og bilde 19 godt. Ble stilig og fin fargei 19. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Randi: Nei, kanskje ikke så vakker, men heldigvis er ikke fotogent og vakkert synonymer. Begge Jedi'er: Jeg kom til samme konklusjon. I tillegg ble undersiden av røret lyst opp slik at det ble en svak speiling. Nelson09, Jann: Hyggelig at dere liker bildene. Takk for oppbyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 23. Oktober Full fart over stillhetens hav Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Du verden, nok et ghost photo Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 22. Oktober ble veldig lekkert! Godt komponert, perfekt skjerpe og fine farger. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Mye bra bilder her fra de siste dagene, men 20 oktober er bare helt fantastisk! Klarheten, lukkertiden, fargene, fokuset, komposisjonen... Wow! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Godt gjort å få blåsen rimelig skarp med så lang lukkertid. Nok en gang supert bilde. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Mye bra siden sist, jeg likte også den 22. spesielt godt, riktig valg den dagen! Fint det siste også, kompen med både forgrunn og bakgrunn - og båten sånn litt i farta! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Randi: Ja, ganske utilsiktet. Hadde forberedt meg på et ganske tomt bilde, da denne båten plutselig startet opp. Måtte jo forsøke å få den med da. Helena: Jeg jobbet en del med rennende vann en tidligere oktoberfest, det slik jeg liker å skarpe det opp i alle fall. FunFact: Mente du bjørnebildet 20. oktober, eller rør og vannsprut 22. oktober? Takker for store ovasjoner uansett. BjørnÅgeS: Det er nok ikke lukkertiden som gjør den uskarpheten du ser, for vannet var rolig og jeg brukte stativ selvsagt. Det er nok heller det faktum at fokus var satt på fyrlykta langt der borte, og så kom plutselig båten farende. Jan R. Halvorsen: Båten var sikkert og visst i farta. Hadde hyperliten blender og rakk ikke å stille om før den kom fykende. Men kanskje like greit. Takk for overveldende kommentarer. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ett flott bilde det siste, men jeg er ikke sikker på om jeg liker den blåsen i forgrunnen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg synes du har valgt rett kloakkbilde, definitivt! Både fargespill, komposisjon og linjer er mer tiltalende enn på spoilerbildet. Flott, synes jeg. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Imponerende stayer-evne her med tung optikk. Mange og varierte bilde siden sist jeg kommenterte, den drømmende flukten den 11, og de fascinerende fargene den 22. er mine favoritter. Stayer-evnen i forhold til utrettelige kommentarer er også svært imponerende! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Blomvik: Den bøya der var svært viktig slik jeg opprinnelig tenkte bildet (dvs. uten båten). Når nå båten beleilig kom svingende innom kan jeg være med på at den ikke er riktig så viktig lenger. Men den gir et ellers relativt tomt bilde litt balanse i mine øyne. Linsepusle: Da er vi flere på linje her i alle fall. Men skulle gjerne hatt vannføringen fra spoilerbildet. twoeyes: Det er en drøm å fotografere med et så godt objektiv, så det veier opp for tyngden og vel så det. Kommentering er nok hakket mer slitsomt. Men jeg synes det hører med i Oktoberfesten med kommentering i trådene. Mange takk for nye kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 24. Oktober Helikopter Hadde egentlig ikke tid til fotografering denne dagen, altfor hektisk. Men jeg bråtok et bilde ut av vinduet da tre helikoptre for forbi. Vurderte å droppe denne dagen siden jeg synes dette ble et for statisk snapshot, men nå tetter jeg i alle fall hullet. 25. Oktober Slanke tårn Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ja, hold ut...6 dager igjen. Helikopteret var jo fint plassert....og spøkelsestårnene er gode å se på...likte gråtonene og grumset. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er stadig overasket over vår higen etter superskarp optikk, og så er det de virkerlig uklare bildene som fenger mest Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 300en ser jo ut til å være litt av en multi-tool den. Flott variasjon i bildene. Kommer fortsatt tilbake til værbildet den 3 som favoritt. På vei hjem (grisen) og tåkeseilas er fine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå