k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 17. Oktober Operafantomet Mange som leker seg i lyskasterne på operataket om kveldene nå, og man bør som kjent ha med minst ett operabilde i løpet av en fest. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 19. Oktober Høstblader Ravn 1 Lenke til kommentar
mulum Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg likte operafantomet! Hvordan hadde det sett ut i svart/hvitt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Operafantomet var kreativt og effektfullt.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Hvordan hadde det sett ut i svart/hvitt? Noe sånt som i spoileren under... Takk for kommentar fra både deg og Randi. Lenke til kommentar
mulum Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg likte svart/hvitt bedre.... Veldig bra! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 For en gangs skyld er jeg ikke helt med på komposisjonen (Operafantomet), men et flott motiv! Likte fargeversjonen best. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Operafantomet er kreativt. Men jeg liker ospeløvene bedre, siden det ser ut som om du har klart å fange ett skjelvende og ett i ro, men det er vel like gjerne Doffen som er ute og går. Lekre detaljer! Endret 20. oktober 2012 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 17. oktober ble bra og spennende! Jeg liker også den svarthvite versjonen bedre, for der blir blikket ikke distrahert, uten går direkt til skyggen. Fine teksturer på operaveggen også. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Mulum: Jo noe ble bedre, bl.a. skyggen. Ellers blir det litt smak og behag. Anew: Jeg er egentlig enig med deg når det gjelder komposisjonen. Men jeg fant ikke noen annen måte å gjøre det på fra der jeg stod. Det er en kraftig lyskaster til venstre, og bare rot lenger nede. Linsepusle: Jeg liker også ospeløvene bedre, og det er nok "Doffen" ja. Helena: Ja, den teksturen gjør seg på bilder. Litt dissens på farge vs. s/h ser jeg. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 20. Oktober Bjørnedrap i Sørkedalen Disse to lå drept og slengt i en skråning på makabert vis ned mot Bogstadvannet. Faunakriminalitet på sitt verste. Jeg forsøkte meg med polafilter pga den våte, triste pelsen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Håper viltnemda er varslet - det er helt sikkert ikke utstedt noen fellingstillatelse her. Blir trist når man ser slik faunakriminaltet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg tipper det Gullhår som har vært på ferde; hun er nok lei grøt. Liker s/h utgaven av operafantomet best. Vanskelig å si hva som kunne vært gjørt andreledes; muligens kuttet enda litt mer i bunn? 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 20. ble da nok et flott bilde...men det var litt trist ja. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 BjørnÅgeS: Viltnemda er på sporet, det er sikkert. Tom: Der sa du noe. "Round up the usual suspects". I dag så jeg hva jeg kunne gjort annerledes på operabildet, fant et helt annet sted jeg kunne ha stått. Men det er for sent nå da. Randi: Temmelig triste saker ja. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 21. Oktober Ferdigrustet ny trapp Fra den nye boligmaskinen på Sørenga. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ahh! Ikke bare herlige diagonaler, men også deilige farger. eller rettere sagt fargekombinasjonene. Det iskalde stålet, mot den varme rødfargen. Snaxy! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Takker for det Kenneth, hadde denne i back-log fra en tidligere tur. Kunne ikke la være å ta det med i festen på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) 22. Oktober Kloakking Device Her var jeg i solid tvil mellom dette og spoileren. Hadde spoilerbildet som klar favoritt pga den mer kraftfulle spruten inntil jeg fikk kikket nærmere på det valgte. Det var noen som holdt på å ta opp en båt for vinteren like utenfor billedkanten, det røde er fra bremselyset på bilen som dro båthengeren. Det gjorde jo ingen skade i skumringen heller. Endret 22. oktober 2012 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kjempefint det 22....fargene, fokus, komposisjon og alt var i harmoni..selve "saken" er jo ikke så vakker da, men bildet ble flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå