twoeyes Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vel gjennomført oktoberfest, svært varierte bilder du har fått til med 300mm. Fine de to siste her også, med fine fargetoner. Aner at 31. oktober er tatt pås amme sted som 3.oktober. Dråpene, både de hengende og de fallende gir skikkelig regnværsstemning. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Riller og måka likte jeg godt. Lyset i (symbalen?) ble lekkert. Skarp måke og god komp.Sist bildet med dråpene ble en sterk avslutning! En flott oktoberfest k.n.b. Godt jobba! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Utrolig inspirerende oktoberfest. Du får noen flotte og varierte bilder med det "knøttlille" objektivet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Randi: Takk for det. Det blå infernoet var bare en siste krampaktig nødløsning, men det ble nesten litt bedre enn fryktet. twoeyes: Mange takk. Det er selvfølgelig korrekt observert at 3. oktober er tatt på samme sted. Jann: Ikke symbal, noe mindre enn det (har beskrevet det i en post litt nedenfor). Takk for fine ord. BjørnÅgeS: Takk for den. Og ja, jeg liker det lite og lett. Mange takk for oppmuntrende kommentarer gjennom hele måneden. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 En fin og variert oktober, mine favoritter er nok tåkeseilaset #5, kråken #8 og flukt #11. Men du har lykkes i å variere sterkt, med mange flotte bilder. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Veldig flott og variert oktoberfest - inspirerende (og imponerende)! De to siste skuffer virkeligen ikke. Spesielt 31. oktober er stilrent og lekkert. Vil også takke igjen for dine fine og gjennomtenkte kommentarer i alle trådene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Takker så mye for de overstrømmende kommentarerene fra Blomvik og Helena også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå