zyrex Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei! Jeg sitter her med et MSI 745 Ultra hovedkort, kjøpt i fjor. Da kjøpte jeg også en 256 MB apacer UnBuf CL 2.5 PC2700 minne. Nå i forrige uke, kjøpte jeg en brikke til. Den er av NØYAKTIG den samme typen, bare at denne er single-sided, mens den gamle er double-sided. Når jeg plasserer inn brikka, så oppdages den ikke. har prøvd alt av muligheter, plassert den alene i pcen. Først i slot 1, så slot 2, etc. Har resatt biosen mellom hver bytt bare for moro skyld og. Etter det lånte jeg en KLIN lik brikke av kameraten min, og den brikka funker GARANTERT, siden han sitter å brukern as-we-speak. Men neida, den funka ikke i min. Videre har jeg sjekka litt rundt på sidene til MSI, og funnet ut av den støtter 2 (to) unbuffered dimm 333 MHz eller 3 (tre) unbuffered 266 MHz doublesided brikker. Det står jo også at det er det samma om man bruker enkelsida eller dobbelsida ram. Jeg er også sikker på at brikka sitter skikkelig. Uansett, tror dette er alt jeg husker nå. Jeg trenger hjelp, vær så snill! Lenke til kommentar
KvN Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hmm... prøv med et annet Hovedkort? Det er nok det sopm er problemet... Kanskje ramslottene har gått føyka! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 forklar at den gamle brikka funker da Men ikke den nye. Og brikke funker, testa den i kameratens pc. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Ingen andre som har noe å si ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå