RandiA Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hei Linda...nå ser jeg du er med. (Ser jo ikke skogen for bare trær jo): Herlig utsnitt på 1.oktober, og "dristig morsom" 2.oktober. Fine farger på "Speiling" Gløshaugen 4.oktober. Sponbølgen 9.oktober ble veldig fin og spesiell. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Flott bilde den 9.oktober. Liker komposisjonen og lyspillet. Stilige sponplater! Herlige bilder! Jeg liker formen på baklykta i Trønderbirden, humoren (og det politiske budskapet) i rosa søyfe-bildet, og speilingen i 4 oktober. Fin "snute" i stein den 6., men formene i 9. oktober er helt psykedeliske! :o) Syns du fikk schwung i 9. oktober! Godt komponert med fine linjer, kurver og tekstur. Syns du fikk schwung i 9. oktober! . Det synes jeg også. Ser da ikke ut til at du mangler former. Nesten litt dramatisk til og med, med de platene. Herlige former på sponbølgen, syns også det nest siste skilte seg positivt ut. Hei Linda...nå ser jeg du er med. (Ser jo ikke skogen for bare trær jo): Herlig utsnitt på 1.oktober, og "dristig morsom" 2.oktober. Fine farger på "Speiling" Gløshaugen 4.oktober. Sponbølgen 9.oktober ble veldig fin og spesiell. Takk for oppmuntrende kommentarer om sponbølgen særlig - den er jeg mest fornøyd med selv Denne måneden har visst gått litt fort for meg. Jeg prøver meg med et bilde fra da jeg ventet på bussen på vei hjem fra Scott Kelby Photo Walk på lørdag. 13. oktober: Fancy a drink? Exif: 1/100 s, f/4,5, ISO 800 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Den var Fancy ja.... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Mye flott her. Favorittene er nok formene som speiler seg og nærstudie av sponbølgen. Veldig bra Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Pent lys på drinkbildet. Tror jeg vet hvor det er tatt. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Mye flott her. Takk, takk! Favorittene er nok formene som speiler seg og nærstudie av sponbølgen. Veldig bra Pent lys på drinkbildet. Tror jeg vet hvor det er tatt. Takk, Helena. Vet ikke hva kafeen heter nå, men det er i O. Tryggvasons gate bak Nova kino. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Fancy a drink? Helt klart med den reklamen Jeg henger meg på godordene rundt sponplateformene. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 9 oktoberbildet er sålangt min favoritt. Vakre linjer og bølger, lager flotte linjer i bildet. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Drinkbildet sier vell at det er helg snart! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Fancy a drink? Helt klart med den reklamen Jeg henger meg på godordene rundt sponplateformene. Tusen takk! Tenk at sponplater kan spre sånn glede 9 oktoberbildet er sålangt min favoritt. Vakre linjer og bølger, lager flotte linjer i bildet. Takk til deg også. Sponplater til behag, det får'n si Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) 23. oktober alt, og i dag har jeg vært på kunstjakt på NTNU i embets medfør. Det brakte meg blant annet til et nydelig marmorskulptur, som dagens bidrag er en detalj fra. Kunstnerens navn er Martón Váró. Det er formene sine det! Mykeste marmor: Exif: 1/250 s, f/1,8, ISO 400. Endret 23. oktober 2012 av Linepusle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Du er kunstnerisk, kreativ, Linepusle Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Myk marmor i interessant utsnitt! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nesten rart at noe så hardt kan se så mykt ut! Flotte linjer, ville muligens bare forsøkt å få bort hjørnet oppe til venstre, enten ved utsnitt, eller etterbehandling. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jepp. Et mykt, sammenkrøllet teppe, helt til man innser at det faktisk er stein. Merkelig at noe så hardt kan bli så mykt. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Nesten rart at noe så hardt kan se så mykt ut! Flotte linjer, ville muligens bare forsøkt å få bort hjørnet oppe til venstre, enten ved utsnitt, eller etterbehandling. Jeg er enig i at hjørnet "hardner" uttrykket ellers. Får se hva jeg kan gjøre. Takk for konstruktiv kommentar Takk for hyggelige kommentarer til marmorbildet. Det er faktisk så man nesen får lyst til å smake på den, for den er som pisket krem noen steder Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 23. oktober ble veldig pent og intressant! Det ser virkeligen mykt ut og jeg får lyst å stryke med hånden over bildet når jeg ser det i större format. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Snøen har kommet, og i dag var det skikkelig gørr ute da jeg trasset meg ut. 27. oktober: Fotballmål Exif: 1/200 s, f/6,3, ISO 1600 Hvordan legger jeg inn spoiler??? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Det var et nydelig mønster. (Spoiler finner du når du bruker Full Editor, under den grønn-stripede firkanten øverst til venstre, Spesiell BB kode, kan du rulle ned til spoiler. Da bare merker du vedlgget ditt i editor-ruten og klikker "spoiler"...håper det var klart nok) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Fine gjentagende bølger i målene. Godt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå