Populært innlegg fredderen Skrevet 6. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2012 Northern Lights by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr 21 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er egentlig møkk lei nordlysbilder men her har du fredderen fått til noe med mer guffe i, fine farger og toner, meget pent lys. Veldig bra. 2 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Første forsøk på Seascape, og redigering i Lightroom 4. Seascape by Jonas Grimsgaard 3 Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hengende villjordbær 6 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Solnedgang i oktober på sandviksanden. 4 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Et gatefoto jeg tok av en "gatefeier" i Krakow nå i sommer: 3 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Fra dagens sykkel-tur - en moderne myrsluker...observert på 500mm 2 Lenke til kommentar
Dafflus Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Siste bilde på en fuktig lørdagskveld.. 3 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Prøver meg på litt portrettfotografering, og dama er heldigvis med på det Disse er tatt i Drammen i dag. Fotografert med Canon 60d og 17-55. De tre første med blender f/2.8 og det siste med blender f/4.0 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Gårsdagens fargefulle solnedgang Samling før turen går til sørligere breddegrader. Sola speilet seg i glassene ved Norges Varemesse - Lillestrøm 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg awesnes Skrevet 6. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2012 Ekornet Børre... Ekornet Børre (Squirrel) by awesnes, on Flickr Ekornet Børre (Squirrel) by awesnes, on Flickr 19 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ett bilde til ifra gårsdagens shoot. Oblivion by Jonas Grimsgaard 4 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Ble en skikkelig kveld på jobb i går, We love the 90s fant veien til Bodø med en rekke 90-tallshelter. Kombinert med masse fulle folk, og ikke minst mange jenter som på død og vil du skal ta bilde av dem i bytte mot en klem eller kyss på kinnet, så får man det travelt. Haddaway Scooter Captain Jack Daze, med besøk på scena fra Captain Jack Dr. Bombay Dette var også den første jobben jeg fikk brukt min nye D3s, og må si at jeg er ytterst fornøyd, AFen var langt hurtigere og hadde en skyhøy treffprosent sammenlignet med D700en. Endret 7. oktober 2012 av Killswitch 4 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Et snapshot jeg tok mens jeg gikk tur med bikkja i dag: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sjøsiden i Molde sentrum! Mot Molde sentrum en formiddag i slutten av september, sett fra østenden av Storkaia. Her ser en rett mot MoldeTorget, ett av byens mange store kjøpesenter.... Ellers ser en til høyre en del av kaiområdet som er tilrettelagt for uteservering, fint når det er pent vær/varmt i været... Molde Domkirke, ligger like øst for Rådhuset, og er et kjent landemerke... Nærheten til skog/fjell ser en tydelig her..., og den særdeles malplasserte Hatleliblokka troner midt i skogen.... Et svært så omstridt byggeprosjekt i sin tid. Men utsikten fra leilighetene er selvsagt eksepsjonell.... ! Den planlagte strandpromenaden vil komme langs sjøkanten her også..... Olympus PEN E-P3 og Olympus M.Zuiko Digital ED 12-50mm 1:3.5-6.3 EZ Brennvidde: 38 mm Lukkertid: 1/320 s Blender: f/11 ISO: 200 1 Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det ble en flott vandretur i dag i det flotte høstværet. Brukte GF-2 med 14mm på denne turen. 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Et par fra gårsdagens fototreff i Trondheim 3 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) 2 by Inc - Foto22, on Flickr Endret 7. oktober 2012 av Inc 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå