KristianJV Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 hehe sånn går det når man ikke følger med på kalenderen i det hele tatt. Blir litt som de som fortsatt skrev 2011, når 2012 var noen dager gammel Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) hehe sånn går det når man ikke følger med på kalenderen i det hele tatt. Blir litt som de som fortsatt skrev 2011, når 2012 var noen dager gammel Eller som vi gjør på jobben her. Sender forespørsler på fax til fax nr som ikke eksisterer lengre Ps! Fax er en sånn greier som får arket sendt til mottaker gjennom telefonrøret. Endret 8. november 2012 av Inc 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Feilpost Endret 9. november 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Innefisk er best. Tror jeg bare henviser til denne; Host, hark, ny månedstråd for november her... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tror jeg bare henviser til denne; Oi, der søkte jeg opp feil mnd gitt. Takk for at du sa ifra! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Åssen ligger det an med artikkelen for oktober (og gjerne for november også)? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Åssen ligger det an med artikkelen for oktober (og gjerne for november også)? Jobber med oktoberartikkelen nå og er frustrert over gode bilder som ikke kommer med pga de er sperret for nedlastning eller for små. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 OK. Da kan du prøve å si ifra om det her da, og se om du får noen respons fra de aktuelle fotografene, og forhåpentligvis få tilsendt bildene. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå