colzjek Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Et par bilder fra oktober nå på tampen! 4 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Noen bilder fra gårsdagens kalde oppgjør mellom Vålerenga og Tromsø: Vålerenga - Tromsø IL by azathosk, on Flickr Vålerenga - Tromsø IL by azathosk, on Flickr Vålerenga - Tromsø IL by azathosk, on Flickr Vålerenga - Tromsø IL by azathosk, on Flickr Vålerenga - Tromsø IL by azathosk, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kenneth Solfjeld Skrevet 29. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. oktober 2012 Den fantastiske sidensvansen er tilbake i tusentall. Plukker trær og busker rene for bær. Bohemian Waxwing by Kenneth Solfjeld, on Flickr Bohemian Waxwing by Kenneth Solfjeld, on Flickr 17 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nr. 2 er nydelig Kenneth! Liker også veldig godt Larsenio og AnnetteM sine portretter. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvor er dette? Vi har veldig lik natur der du har fotografert de sist postede bildene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er på Smøla. Jeg kan huske jeg at jeg bet meg merke i naturen selv da jeg var på Andøya. Dog noe mindre med fjell her på øya. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Fantastiske bilder av fantastiske skapninger, Kenneth! Par bilder fra timene før første (skikkelige) snøfall her i Elverum, akkurat stoppa nå, og ble 20cm snø, huhei så lite moro det var å sykle i ubrøyta veier i dag tidlig ;P Burde absolutt komme meg mer ut på kveldstid for å bli mer komfortabel med bilder og mørket :o 100mm, f/2.8, 0.6s, ISO2000 100mm, f/22, 30s, ISO320 50mm, f/1.4, 1/50s, ISO6400 6 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 100mm, f/22, 30s, ISO320 Marty McFly kjørte forbi også ser jeg? 5 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 "Yellow Clouds" . 3 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Den fantastiske sidensvansen er tilbake i tusentall. Den er en av våre vakreste fugler. I år ser det ut til at det er en invasjon av sidensvans siden den nå er å se i store flokker over hele landet. Muligens er det et dårlig bærår langt mot nord som får den til å vandre ut i tusenvis på næringssøk. Jeg har hatt flere flokker i hagen allerede, men elendig vær har umuliggjort fotografering i lang tid nå. Tor Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Den fantastiske sidensvansen er tilbake i tusentall. Den er en av våre vakreste fugler. I år ser det ut til at det er en invasjon av sidensvans siden den nå er å se i store flokker over hele landet. Muligens er det et dårlig bærår langt mot nord som får den til å vandre ut i tusenvis på næringssøk. Jeg har hatt flere flokker i hagen allerede, men elendig vær har umuliggjort fotografering i lang tid nå. Tor De pleier å komme til samme tid hvert år, men har aldri sett så mange som nå. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Legger ut et par fra akam vandringa i TRD på Lørdag 4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Den fantastiske sidensvansen er tilbake i tusentall. Plukker trær og busker rene for bær. Utrolig flott!!!! Årets julekort? Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 De pleier å komme til samme tid hvert år, men har aldri sett så mange som nå. I slutten av oktober er sidensvansen som regel å finne her på Jæren og - vanligvis i spredte småflokker. I år med masseinvasjon teller ikke uvanlig enkelte flokker flere hundre individer. Det er uvanlig lite bær igjen her nå så jeg antar de fleste vil haste videre sørover. Men for de som vil ha bilder av den vakre fuglen bør de nå i disse dager være obs på på trær og busker som har bær. Vanligvis er de ganske så tamme, særlig når de spiser. Her på Jæren har det og vært en liten invasjon av haukugle i år, de er skikkelig tøffe. Beklageligvis har vi hatt tungt grått vær lenge her (ihvertfall de dagene jeg har hatt tid til å komme meg ut med kamera), og da er det vanskelig å fotografere fugler uten at de blir triste og grå. Tor 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Wheel by timbast_, on Flickr 4 Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 100mm, f/2.8, 0.6s, ISO2000 Ett av de absolutt bedre kveldsbildene jeg har sett av Gamlebrua! 1 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nikon D600 ISO 2000 f/2.8 8" 69mm 4 Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Orginal lampe. Den kreative kunstneren som har laget denne vet jeg ikke hvem er. Men jeg hadde litt sansen for denne, synes den var krativ. Endret 29. oktober 2012 av Erlend Bjelland 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Skitt au. Vi tåler ett til av sidensvansen. Dette ble tatt i går. Blir muligens flere i dag. Bohemian Waxwing by Kenneth Solfjeld, on Flickr Endret 30. oktober 2012 av Kenneth Solfjeld 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå