Rowdy Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Tomsi: $#*&! Meget flotte bilder, men hvorfor svart/hvitt på et høstbilde? Because I can (Fargeversjonen kommer på flickr etterhvert) Jeg bare spøker:) Synes du fikk frem så flotte farger på det første bildet. Skal sjekke innom på flickr. 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Edit: Slettet post, da jeg føler bildet ikke akkurat holder mål for denne tråden... Det er vel dessuten greit å linke bilder fra flickr. Kvaliteten blir jo rimelig redusert lagt ut som vedlegg her. Endret 29. oktober 2012 av Rowdy Yates Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Tomsi: $#*&! Meget flotte bilder, men hvorfor svart/hvitt på et høstbilde? Bjerknez: Om du har lagt det ut før, så skitt au:) Inspirerende bra bilde. Legg gjerne ut flere som det. Får kanskje ta deg på ordet da, og legge ut ett til Kanskje ikke helt på samme nivå, men dog... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg HelenaN Skrevet 28. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 28. oktober 2012 Vinter i Heimdal (Trondheim). Idag er det -9 og strålende sol og helt nydelig! Men torsdag så det slik ut: Snowstorm by Helena Normark, on Flickr Winter is here :-) by Helena Normark, on Flickr 10 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Vinter i Heimdal (Trondheim). Idag er det -9 og strålende sol og helt nydelig! Men torsdag så det slik ut: Nydelige bilder fra deg, som vanlig. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Takk for hyggelig kommentar Larsenio! 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Vinter i Heimdal (Trondheim). Idag er det -9 og strålende sol og helt nydelig! Men torsdag så det slik ut: Snowstorm by Helena Normark, on Flickr Winter is here :-) by Helena Normark, on Flickr Veldig flotte bilder Helena! Er generelt sett fan av bildene du tar 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Første produkt etter dagens tur. Endret 28. oktober 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Takker BjerkneZ! Flotte bilder Rmatt og Egil! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Selvportrett av dama og meg, i stua mi. Pentax K20D & FA43mm 9 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 De har testet snøkanonene i Kirkerudbakken. Men kanonene gikk ikke i kveld; så de forventer vel at nattens nedbør blir regn da ... 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Fint portrett Larsenio, fargene og komposisjonen.... Og bakken til tomsi var spennende også.... Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Litt utprøvning av TMAX P3200 i sommer. Endret 28. oktober 2012 av H_Treider 7 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det ruller og går! Observert i en derværende gate i Oslo, i september. Kunne jo ikke la være å fyre av et skudd når jeg så denne konstellasjonen... Rullator, barnevogn og en eller annen form for el.rullestol ,er jo hver især et transportmiddel.... Det som fanget oppmerksomheten først, var selvfølgelig karen med «lasten» på ryggen. Original transport om ikke annet! Olympus XZ-1 Brennvidde: 12.88 mm Lukkertid: 1/500 s Blender: f/3.2 ISO: 100 4 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tre frå Aschjem gård, Ås. Vegen 2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Alléen 1 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Utsikt ved treet by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 4 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Prøver meg igjen Skal innrømme at jeg synes dette ble kult selv. 9 åringen min har sminka seg selv og funnet på dette til Halloween festen. Kreativt synes da jeg (håperdetgårgreitmedlittselvskryt ) 9 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja, det var riktig bra AnnetteM ..og det er da helt OK å si seg fornøyd med noe. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Enda ett. Skal prøve å få samlet de eventuelle neste bildene så slipper det å bli så mange poster fra meg. Vennligst gi meg tilbakemelding dersom det ser ut som om fargene ikke går jevnt over hverandre. Jeg får et stygt grønnstikk på skjermen min når jeg ser de via nettleseren, men helt fine på LR. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kenneth Solfjeld aka Dr. Gregory House Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå