tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mer fotball, juhu! Fredrikstad - Vålerenga: Uhu , mener du vel? Da tenkte jeg ikke på bildene, by the way Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 "Fierry Brown Fence" . 4 Lenke til kommentar
colzjek Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Tatt på fjellet i går kveld. 2 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Litt fra Danmark.. Hovedbanen - Køben by tomme86, on Flickr Køben by tomme86, on Flickr Sorø by tomme86, on Flickr Sorø by tomme86, on Flickr Endret 2. oktober 2012 av tomme86 3 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Et irritasjonsbilde:) Desverre et vanlig syn langs stiene i bymarka Tittel: Hva i herrens navn får deg til å tro at vi vil se dritten etter hunden din henge som julepynt på en busk? 8 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 50 Shades of Grey! På tur med SAS mellom Oslo og Molde! Grått, grått og atter grått, men et par små kolørflekker kan vel anes.... Prøver å få vindusplass på alle flyturer jeg, men de fleste ganger dette oppnås er enten vinduene skitne, eller så er det ikke så mye å se pga. værlaget... Okkesom, denne gangen syntes jeg imidlertid at selv det grå, i alle sine avskygninger, var verdt et skudd.... PS! Og tittelen har jeg selvsagt stjålet fra en herværende veldig så "populær" bok (har ikke lest den, men kun lest om den....) Olympus XZ-1 Brennvidde: 6 mm Lukkertid: 1/40 s Blender: f/1.8 ISO: 100 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vivitar 70-300mm 1:4.2-5.8 objektiv fra 80 tallet og canon 550D , er cropa endel 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mer ACDsee Pro 6 testing: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fine skarpe farge-kontraster....mulig blå-skjæret har smittet litt over på bygningen, men det var en fin kombinasjon...hva du har testet i ACD 6 nå da...det er temmelig mye å teste der ja. Venter på en bok jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fine skarpe farge-kontraster....mulig blå-skjæret har smittet litt over på bygningen, men det var en fin kombinasjon...hva du har testet i ACD 6 nå da...det er temmelig mye å teste der ja. Venter på en bok jeg. Vanskelig å finne riktig hvitbalanse her; så det kan være det du ser. Jeg tester ikke noe spesifikt i ACD 6, men ser på hvordan jeg må skru på diverse kontroller for å se hvordan jeg kan få det beste ut av et bildet (ikke at det er så veldig mye utforske i dette bildet ... ). Du må nok vente lenge på en ACDsee bok er jeg redd. ACDsee Pro er nå på versjon 6 og det har ikke kommet noen bøker enda. Men vi har en forumtråd her der vi kan stille spørsmål og dele erfaringer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fint, den har jeg lagret linken til ja...så har jeg heftet med PDF-filen ----- guiden er på 335 sider. (Det er ACD5, men mye er likt med 6) Lenke til kommentar
Populært innlegg Keyzer28 Skrevet 2. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. oktober 2012 Høstfargene ser ut til å la vente på seg i mitt nærmiljø, men jeg fant i hvert fall litt skog og morgentåke. La til et svakt fargefilter for stemningens skyld. 15 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Saltstein 15 by Jostein Nilsen, on Flickr Last september surf by Jostein Nilsen, on Flickr Saltstein 3 by Jostein Nilsen, on Flickr Endret 2. oktober 2012 av josteinsen 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg tomme86 Skrevet 2. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. oktober 2012 Litt skrekkfilm inspirert: Sorø-Graveyard by tomme86, on Flickr 19 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fra et noe uvanlig hotell i Schweinfurt: Resepsjonen: Hotellet er i de øverste etasjene i dette bygget: 6 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Likte det fra resepsjonen der, tomsi. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Litt skrekkfilm inspirert: Sorø-Graveyard by tomme86, on Flickr Utrolig flott bilde! Likte også det du tok av resepsjonen Tomsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå